La tanquista de l'Avinent Manresa Lerato Pagès continua escrivint la seva pròpia història dins el club. Aquest dissabte, en el marc del Míting Internacional de Ginebra (Atlética Genève EAP), va establir un nou rècord absolut del club en la prova dels 100 metres tanques, amb un temps espectacular de 13"11 assolit a la semifinal, on va guanyar amb autoritat.
Aquesta nova marca millora els 13"13 que havia registrat la setmana anterior, el 15 de juny, a Sòria, durant l'encontre final de Primera Divisió en què l'equip manresà va aconseguir l'ascens a Divisió d'Honor.
A la final de Ginebra, celebrada pocs minuts després, Pagès va tornar a competir a un nivell altíssim i va acabar sisena amb un temps de 13"19, confirmant la seva consolidació a l'elit de les tanques curtes.
Mar Santanach, tercera a Gavà amb millor marca personal
També en clau Avinent Manresa, la llançadora santfruitosenca Mar Santanach va protagonitzar una gran actuació en el 10è Criterium de Llançaments Ciutat de Gavà, disputat aquest dissabte a l'Estadi Municipal La Bòbila.
Santanach va pujar al tercer esglaó del podi en la prova de martell, després d'un llançament de 54,01 metres, que representa la millor marca personal (MMP) de la seva trajectòria.
Amb aquests resultats, l'Avinent Manresa tanca un altre cap de setmana amb èxits destacats tant en velocitat com en llançaments, i referma el bon moment de forma dels seus atletes a les portes de les grans cites de l'estiu.