Fins a 56 socis de les penyes blau-granes de Navàs, Berga, la Baells i Oló han viatjat aquest diumenge a Vila-Real per veure el partit de lliga del Barça que l'enfrontava a l'equip castellonenc i que ha finalitzat amb un empat a dos gols, que ha deixat un sabor agredolç entre els catalans després que el Barça hagués començat guanyant per 0-2.
Segons expliquen des de les penyes, el desplaçament ha estat marcat pel bon ambient i la cordialitat, i ha comptat amb l'assistència de l'avi del Barça. L'anècdota del viatge ha passat quan, sortint de Castelló, l'autocar que els trasalladava s'ha avariat i els passatgers han hagut d'esperar quatre hores a terra abans que no ha arribat un nou vehicle per completar el viatge.
Els més joves de les penyes, amb el president navassenc al capdavant, han pres la iniciativa, han llogat un taxi i han arribat a Castelló on han comprat una vintena de pizzes i beures. Un cop acabades, ha arribat el bus i han pogut acabar el trajecte.
Malgrat la inesperada incidència les penyes han acordat repetir un nou viatge més endavant.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de març de 2016 a
les 23:20
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa tanca la lliga a Mallorca davant un Montesión ja descendit
-
Esports
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Esports
Doble representació del CB Artés a l'All Star de la Super Copa
-
Esports
Súria corona els campions del 4t Campionat de Catalunya de Marxa Nòrdica
-
Esports
Meritxell Soler, seleccionada per al Campionat d'Europa de marató a Birmingham
-
Esports
Un ascens d'«un milió d'euros»: el CE Manresa celebra el títol a l'Ajuntament
