[youtubedestacat]https://www.youtube.com/watch?v=tYewqP8wQ7s[/youtubedestacat]
El Baxi Manresa va tancar el 2023 amb espectacle. A la folgada victòria contra el Joventut de Badalona (102-89), s'hi van unir jugades espectaculars. Els bagencs van ser capaços de col·locar-ne dins les deu millors de la setzena jornada de la Lliga Endesa.
Una triangulació entre Brandon Taylor, Travante Williams i Devin Robinson ha estat considerada com a Top-1 de la darrera setmana de l'any. La jugada va començar amb un rebot capturat per Taylor que va travessar la pista pel passadís central abans d'obrir cap a l'esquerra a Williams. L'americacnoportuguès va penjar a pilota ben amunt i Robinson impulsant-se a les molles que sembla tenir a les cames va agafar-la per esmaixar després al cèrcol badaloní.
El partit ja havia començat amb força per part del Baxi Manresa. Només havien passat quinze segons de joc quan Brancou Badio va vorejar la línia de fons per fer una esmaixada davant rivals molt més alts. L'acció del senegalès li va valdre per posar-se en la sisena posició de les jugades més destacades. I una assistència de Dani Garcia perquè Martinas Geben fes un alley-hoop es va situar en novena posició. El base mataroní va demostrar control i visió de joc i el lituà va matxucar amb força la pilota al cèrcol rival.
[naciomanresa]
L'esmaixada de Devin Robinson és la millor jugada de la jornada 16
Esports
El Baxi Manresa col·loca tres jugades dins de les deu millors
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Publicat el
03 de gener de 2024 a
les 03:16
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
-
Esports
Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips
