El FC Andorra de Gerard Piqué ha anunciat que l'exentrenador del CE Manresa Ferran Costa serà l'entrenador del primer equip després de l'acord que ha arribat amb el Badalona Futur per la cessió dels seus drets federatius. El tècnic, de només 29 anys, signa per aquesta i una temporada més i arriba amb la intenció de revertir la mala dinàmica de resultats i intentar salvar l'equip en aquest tram final de la temporada. L'Andorra es troba actualment en vintena posició de la Segona Divisió, a dos punts de la salvació.
Costa deixa el Badalona Futur líder del grup 3 de Segona RFEF, quan encara queden cinc jornades per acabar el campionat. L'entrenador de Castelldefels va aconseguir amb el CE Manresa un històric ascens a la Segona RFEF i la temporada següent la classificació per a la promoció d'ascens a Primera RFEF.
Ferran Costa entra per Eder Sarabia, que ha estat destituït aquesta mateixa setmana.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
L'exentrenador del CE Manresa Ferran Costa fa el salt a Segona fitxant per l'Andorra de Gerard Piqué
El míster de Castelldefels ha deixat el Badalona Futur líder del grup 3 de Segona RFEF, quan encara falten cinc jornades per acabar la lliga
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 31 de març de 2024 a les 20:30
Actualitzat el 31 de març de 2024 a les 20:40
Et pot interessar
-
Esports
Triple empat dels equips bagencs de Primera Catalana
-
Esports
El CN Manresa cau a Alcorcón i desaprofita una gran ocasió per sumar el primer triomf fora (9-4)
-
Esports
El CB Navàs Viscola reacciona i tomba el Granollers per tornar al camí del triomf (96-89)
-
Esports
El Manresa CBF segella un triomf de prestigi a Mataró (49-54)
-
Esports
El Baxi Manresa júnior planta cara al Real Madrid però cau per un ajustat 87-83
-
Esports
Pierre Oriola reforçarà el Baxi Manresa
