L'alternança de tècnics que atendran els mitjans després dels partits de pretemporada ha provocat que en aquesta ocasió fos Lluís Riera qui valorés el partit contra l'Asisa Joventut. Un dels ajudants de Diego Ocampo ha qualificat el duel contra l'Asisa Joventut com un pas més en la preparació de l'equip i com una bona eina per saber quins son en aquest moments el punts forts i dèbils del seu equip. "Aquesta setmana hem recuperat dos jugadors que estaven amb les seves seleccions i estem introduint jugadors que no tenen agafats encara els sistemes. Però hem tingut aspectes positius". Aquests aspectes van des del bon inici de partit i el domini del ritme de joc, fins el rendiment del darrer quart com hem tornat a tirar de tres o rebotar bé".
Riera ha cometat també que l'equip està en fase de construcció i que aquesta va "a poc a poc. No volem competir ara. Volem competir d'aquí a sis setmanes. I ho hem de fer a poc a poc. I els conceptes que anem introduint durant la setmana, tant en atac com en defensa, fa que no veiem l'equip tan evolucionat com voldríem".
El duel contra l'Asisa Joventut ha estat més exigent que el disputat a Navàs contra els Phoneix Cheshire. Jugar contra un conjunt de la mateixa lliga dona més informació per calibrar el nivell que té en aquest moment el Kids&Us Manresa. També aportarà un nivell d'informació similar el partit del proper diumenge, també a Sant Julià de Vilatorta, contra l'Ilerna Lleida. "Ara tenim una planificació de jugar cada tres dies i aquests partits ens ajudaran a créixer. Aquests dies veiem moltes coses però ens cal més continuïtat. I això s'assoleix entrenant però també competint".
L'adjunt d'Ocampo és la gran novetat a l'equip tècnic del Kids&Us Manresa. Després d'uns anys a l'estranger, Riera ha tornat a casa i es mostra molt satisfet d'encetar una nova etapa a Manresa. "Estic encantat de ser a un club com el Manresa que té molta cultura de bàsquet i això és el què fa enganxar el club a l'equip. No serem el club amb més pressupost però som un dels clubs amb més cultura de bàsquet. I això es veu amb l'evolució que han tingut els joves els darrers anys. Ens estan ajudant molt", ha valorat.

