El Consell Esportiu del Bages i el Centre d'Esports Manresa organitzen un torneig de futbol escolar femení per a tots aquells equips de futbol que comprenguin nenes que cursin entre 1r i 6è de primària. El proper dia 18 de juny, el Congost acollirà el torneig com un primer pas per tal de potenciar l'esport femení a nivell escolar.
Tots els col·legis que estiguin interessats en presentar-hi equips de nenes de primària poden fer-ho escrivint a inscripcions.cebages@gmail.com o a guillemcostapinazo@gmail.com.
Manresa viurà un torneig de futbol escolar femení el proper 18 de juny
Organitzat pel Consell Esportiu del Bages i el Centre d'Esports Manresa
ARA A PORTADA
-
La criminalitat a Manresa retrocedeix gràcies a una caiguda de gairebé el 20% dels furts Pere Fontanals
-
-
La Fira ViBa tanca una novena edició consolidada com a aparador del vi i l'enoturisme del Bages Pere Fontanals
-
Anna Recuenco rebenta el rècord d'Espanya sub16 de disc amb uns històrics 56,93 metres Pere Fontanals
-
Publicat el
06 de juny de 2022 a
les 14:37
Actualitzat el
06 de juny de 2022 a les
14:43
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa brilla a l'Estatal sub16 amb quatre medalles i una actuació històrica
-
Esports
Robert Vilarasau repeteix subcampionat d'Espanya absolut de trampolí a Valladolid
-
Esports
Mar Santanach bat el rècord absolut del Bages de martell amb 54,23 metres
-
Esports
Fonollosa homenatja el Club Esportiu Fonollosa pels èxits d'una temporada històrica
-
Esports
Ian Herrerías torna al Covisa Manresa
-
Esports
Pep Guardiola confessa a Manresa el seu passat ocult: «De petit jugava més a bàsquet que a futbol»
