El Consell Esportiu del Bages i el Centre d'Esports Manresa organitzen un torneig de futbol escolar femení per a tots aquells equips de futbol que comprenguin nenes que cursin entre 1r i 6è de primària. El proper dia 18 de juny, el Congost acollirà el torneig com un primer pas per tal de potenciar l'esport femení a nivell escolar.
Tots els col·legis que estiguin interessats en presentar-hi equips de nenes de primària poden fer-ho escrivint a inscripcions.cebages@gmail.com o a guillemcostapinazo@gmail.com.
Manresa viurà un torneig de futbol escolar femení el proper 18 de juny
Esports
Organitzat pel Consell Esportiu del Bages i el Centre d'Esports Manresa
ARA A PORTADA
-
Política Junts i Nacionalista reclamen 140 policies i 300 càmeres arran del crim de Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Camí Ramader de Marina travessarà el Bages per apropar la transhumància a la ciutadania Pere Fontanals
-
Economia La Fira del Vehicle d'Ocasió i la Fira de Setembre estrenaran ubicació a l'avinguda Universitària Pere Fontanals
-
-
Successos Un motorista de Sallent de 39 anys mor en un xoc frontal a l'N-260 a l'Alt Urgell ACN | Pere Fontanals
Publicat el
06 de juny de 2022 a
les 14:37
Actualitzat el
06 de juny de 2022 a les
14:43
Et pot interessar
-
Esports
La Transenyera supera el mig miler de participants i es consolida com una cita esportiva de referència
-
Esports
El Covisa Manresa guanya el quadrangular del Pujolet a una setmana de començar la lliga
-
Esports
El CE Manresa suma la segona victòria d'inici amb un 2-0 al Peña Sport
-
Esports
Diego Ocampo: «Per competir hem de ser més metòdics»
-
Esports
El Kids&Us Manresa no jugarà la final de la Lliga Catalana (77-90)
-
Esports
El CE Manresa s'estrena al Congost després de la golejada a Arnedo
