El base manresà Marc Peñarroya marxa cedit a l'Alimerka Oviedo Baloncesto de la LEB Or. El manresà s'hi quedarà durant un mes. El base, de 20 anys, ja va jugar la temporada passada a Mallorca, també en la mateixa categoria.
Marc Peñarroya ha format part de les categories inferiors del Bàsquet Manresa des de l'any 2014 i va debutar amb el Baxi Manresa a la Basketball Champions League (davant el Lietkabelis) i a la Lliga Endesa (davant el Tenerife) l'octubre del 2019. Aquest estiu va proclamar-se campió d'Europa U20 amb la selecció espanyola.
Marc Peñarroya se'n va cedit a l'Oviedo per jugar a la LEB Or
El base manresà s'incorpora a l'equip de Trifon Poch, on jugarà durant un mes
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’octubre de 2022 a
les 17:07
Actualitzat el
19 d’octubre de 2022 a les
17:14
Et pot interessar
-
Esports
Joan Garcia i Marc Pubill viuen des de la banqueta el debut d'Espanya al Mundial (0-0)
-
Esports
David Momoh renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Manresa obre les candidatures per a la 55a Nit de l'Esportista fins al 3 de juliol
-
Esports
Sant Fruitós celebrarà el torneig de futbol Juguem amb Orgull pel Dia de l'Orgull LGTBI+
-
Esports
Roc Argemí s'imposa a la Copa Catalana de Kick-boxing en categoria júnior
-
Esports
El CTJBM suma set medalles a la Copa Catalana Cadet i Infantil de judo
