El jugador del primer equip del CE Manresa Paco Benítez ha deixat de formar part del club per motius personals. El jugador andalús va arribar a l'equip a principi de temporada després d'haver jugat en els equips inferiors de l'Almeria i el Cadis, degut a la baixa de llarga durada de Castanyer.
El jove central de 19 anys ha disputat 3 partits amb la samarreta blanc-i-roja aquesta temporada 2022/23, amb un total de 198 minuts. En aquest temps ha rebut una targeta groga.
Paco Benítez deixa el CE Manresa per motius personals
El jove central ha disputat 3 partits en el que portem de temporada
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 06 de desembre de 2022 a les 16:31
Actualitzat el 06 de desembre de 2022 a les 16:41
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB
-
Esports El Baxi Manresa surt reforçat de la vint-i-vuitena jornada
-
Esports Diego Ocampo: «Vull agrair que els jugadors es juguin la salut per l'equip»