El CN Sallent va tornar a tenir un partit decebedor aquest dissabte, en aquesta ocasió contra el CN Badia, un dels favorits al play-off final d'ascens, no pel resultat final per ell mateix (5-16), sinó pel pobre joc exhibit pels pupils de Jordi López. I es que l'equip no va mostrar intensitat ni lluita i va estar en tot moment absent del partit.
Els sallentins ho tindran molt difícil per guanyar un partit si les coses no canvien. No es mossega en defensa, no hi ha braços que tapin llançaments fent més senzilla la tasca dels porters. En aquesta jornada, de nou, tots dos van estar molt desencertats, i en atac es juga molt individualment i el joc col·lectiu brilla per la seva absència.
Al primer quart ja va quedar el partit practicament decidit, 0-6 de parcial i inoperància local, res a dir a un Badia que va deixar molt bona impressió marcant en tot moment el ritme del partit.
Certa reacció al segon quart quan es van veure els pocs minuts bons de l'equip. Noguera retallava la diferencia amb dos gols seguits a l'inici, però nomes va ser un miratge. Tres gols visitants feien arribar la diferencia a set gols, abans d'un intercanvi de gols en l'últim minut amb nou gol de Noguera, que deixava un 3-10 al descans.
Tot i el canvi a la porteria, res no va canviar. Els visitants anaven sumant amb fermesa i sense trepitjar gaire l'accelerador, imposant el seu joc superior amb un altre parcial de 0-4 abans del gol local final, d'Holgado. I es tancava l'últim quart sense gaire historia amb un altre parcial desfavorable, 1-2, que feia encaixar una altra derrota, prevista però preocupant a aquestes alçades de temporada pel pobre joc exhibit dels locals.
Arbitratge de Segurana i Gómez que van xiular 3 exclusions i un penal als locals, que reflexa clar de la poca intensitat defensiva, i 4 exclusions als visitants en un partit molt net. Dades que demostren clarament la escassa lluita.
Parcial: 0-6, 3-4, 1-4, 1-2
C.N. Sallent: JX Pallarès, M.Manrique, David Holgado (1), S.Cabrera (1), X.Ramos, A.Estany, X.Pelegrín, X.Castaño, A.Montalà, A.Noguera (3), Alex Holgado, R.Boixader, J.Vila.
C.N. Badia: A.Moreno, O.Teva (1), J.Ruiz, R.Granados, C.de la Cerda (4), VM García (2), N.Carreras (3), O.Nonell (2), R.Domenech, K.Ligero, M.Senar, R.Prieto (4)
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 11 de desembre de 2016 a les 21:45
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals