Les atletes de l'Avinent Manresa, Paula Raul i Mònica Clemente, s'han proclamat a Sòria campiones d'Espanya sub23 en el transcurs del Campionat d'Espanya que s'ha disputat aquest cap de setmana.
Paula Raul va estar la clara dominadora dels 100 tanques en la jornada de dissabte, imposant-se amb autoritat tant en les semifinals com en la final, amb registres de 13"66 en les semis i de 13"63 en la final, tot i que el vent va estar superior al reglamentari i les marques no van ser computades a la taula de rècords.
Mònica Clemente s'ha penjat la medalla d'or, compartint l'honor amb Miren Bartolome (Grupoempleo Pamplona At), superant ambdues el llistó sobre 4,26 metres. La forta tempesta que ha caigut sobre l'estadi Los Pajaritos de la capital castellana ha obligat a l'organització a donar per acabada la competició atorgant el títol estatal a les dues atletes.
Júlia Quevedo ha aconseguit posició de finalista (entre les 8 primeres) amb la 7a posició en al final de triple, amb un salt de 12,13 metres. Quevedo també ha ocupat la 9a posició en al final de llargada amb un millor intent de 5,40 metres.
Clemente marxa de Sòria cap a Avila, on dimarts prendrà part en l'encontre internacional de salts entre els combinats absoluts d'Itàlia, Portugal i Espanya.
Paula Raul i Mònica Clemente, campiones d'Espanya sub23 a Sòria
Esports
La tanquista ha marcat 13"63 en la final de 100 metres tanques amb suport de vent, i la perxista ha hagut de compartir el títol per un fort aiguat que ha fet suspendre la prova
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània de Manresa oferirà 85 propostes amb un 60% d'estrenes Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Manresa admet que no pot acreditar el destí final de 440 tones de paper i cartró recollit Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Setmana de Jocs al Carrer tornarà a omplir el Centre Històric de Manresa al setembre Redacció
-
Societat La residència de Sant Fruitós comença a instal·lar un nou aire condicionat central després d'un mes d'avaria Pere Fontanals
-
Societat ERC reclama una inspecció urgent a la residència de Sant Fruitós per la crisi de climatització Pere Fontanals
Publicat el
08 de juliol de 2018 a
les 21:57
Actualitzat el
09 de juliol de 2018 a les
21:17
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa confirma l'adéu de Pauly Paulicap
-
Esports
David Duke Jr amplia encara més la diàspora del Kids&Us Manresa
-
Esports
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Esports
El CE Manresa torna a la feina per preparar el retorn a Segona RFEF
-
Esports
Esport7 suma cinc podis a l'Interclub Solidari de Jiu Jitsu Brasiler de Barcelona
-
Esports
L'Avinent Manresa suma una plata i dos llocs de finalista a l'Espanyol sub20 d'atletisme
