Pedro Martínez, tècnic del BAXI Manresa, ha destacat l'actitud defensiva dels seus jugadors com una de les claus que han permès als manresans sumar davant el Turk Telekom la tercera victòria a la Basketball Champions League. Actitud d'homes com Guillem Jou i Jordan Sakho, que ha provocat una important falta en atac al darrer minut. Fins i tot, Martínez ha elogiat la tasca de Jordan Davis en defensa. Altra cosa ha estat el tir de camp. De fet, aquesta bona predisposició l'ha vist l'entrenador de l'equip bagenc "el 95% del minuts de la temporada".
El BAXI Manresa ha jugat un partit en clara línia ascendent que l'ha permès arribar amb opcions al darrer minut. En aquest lapse de temps s'ha decidit el partit en opinió de l'entrenador. També ha marcat un pas endavant per Ryan Toolson. "És important sumar un jugador a la causa", ha comentat Martínez.
El manresans no afrontaven el partit amb les millors garanties ateses les baixes que tenien. La victòria és un plus a la confiança de l'equip. Però Martínez no vol llançar les campanes al vol. Ni vol que els seus jugadors estiguin eufòrics després de guanyar ni enfonsats en cas de derrota. "Sempre hi ha coses a millorar", ha comentat el tècnic del BAXI Manresa.
Sobre la posició a la taula classificatòria a la Baketball Champions League, el tècnic del conjunt manresà no vol llançar les campanes al vol. Ho veu tot molt igualat en una competició relativament llarga. Tot i que sembla que els números els té clars. Guanyant al Nou Congost i pescant una victòria fora el BAXI Manresa ho tindrà de cara per passar ronda.
Frankie Ferrari parla en nom de la plantilla
El base Frankie Ferrari ha estat l'encarregat de parlar davant els mitjans. El jugador francoitalià ha destacat la defensa que ha fet tot l'equip per sobre d'altres facetes del joc. Ha preferit no entrar en comparacions entre la lliga ACB i la Basetball Champions League quan se li ha preguntat sobre les diferències entre les dues competicions.
Burak Goren vol que el seu equip vagi pas a pas
Burak Goren, entrenador del Turl Telekom, ha lloat els seus jugadors per l'esforç que han fet al llarg de quaranta minuts. El tècnic turc ha destacat el bon inici dels seus jugadors. Després, "a la segona part el partit s'ha igualat", explicava Goren. La derrota és la primera dels d'Ankara a la Basketball Champions League però no altera la planificació. El Turk Telekom anirà partit a partit. A Turquia consideren un èxit la marxa d'un equip que fa dos anys eren a segona divisió.
Per la seva part, Kyle Wiltjer s'ha expressat en una línia molt semblant a la del seu entrenador.
Pedro Martínez destaca l'actitud defensiva dels jugador durant el partit
Esports
Burak Goren vol que el Turk Telekom vagi pas a pas
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa recomana anar a peu als miradors per veure l'eclipsi solar de dimecres Pere Fontanals
-
-
Societat La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn Pere Fontanals
-
-
Successos Restablert el servei de trens entre Lleida i Manresa després de l'atropellament d'una persona ACN
Publicat el
06 de novembre de 2019 a
les 23:18
Actualitzat el
06 de novembre de 2019 a les
23:21
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa afronta al Congost el cinquè amistós de la pretemporada
-
Esports
El CE Manresa resisteix amb deu i empata sense gols contra la Fundació Grama
-
Esports
Colby Jones no formarà part de la plantilla del Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant l'Espanyol B en el tercer amistós de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa reparteix els dorsals per a la propera temporada
-
Esports
Txell Ferré clou el campionat d'Europa amb un nova plata
