Pedro Martínez valora la bona sortida de l'equip i la personalitat de diversos jugadors als moments clau

La Copa no és en aquests moments un objectiu per a l'entrenador del Baxi Manresa

Publicat el 11 de novembre de 2023 a les 19:43
Pedro Martínez, tècnic del Baxi Manresa, s'ha mostrat molt satisfet amb el treball dels seus jugadors a Andorra. L'entrenador ha destacat la bona primera part que ha fet el seu equip, en especial al segon quart. Sobretot en termes de defensa i energia. "Tot i que no hem trencat el partit hem aconseguit un bon avantatge", ha explicat Martínez.

La segona part ha estat diferent i el Morabanc Andorra ha trencat el ritme del Baxi Manresa i ha aconseguit cistelles fàcils. En aquests moments ha sortit "la personalitat" de jugadors com Dani Pérez, Brandon Taylor i Devin Robinson.

Tot i la bona marxa de l'equip, Martínez no pensa en la Copa com a objectiu. El tècnic només desitja fer una bona setmana d'entrenaments per enfrontar-se amb garanties al Monbus Obradoiro.

[noticia]112312[/noticia]
[noticia]112325[/noticia]