El passat dissabte es va celebrar al Pavelló Benicalap de la ciutat de Valencia, la fase sector est del Campionat d'Espanya de Judo en categoria Júnior (Sub-21) entre les federacions de Balears, Múrcia, València i Catalunya. Els tres primers de cada categoria de pes participaran en la fase final del campionat estatal, que de celebrarà el proper dia 5 de març a Pinto (Madrid).
El Centre de Tecnificació de Judo del Bages i Moianès va classificar a quatre dels cinc judokes que va convocar la Federació Catalana per aquesta competició. El judokes d'Esport-7, Pol López, va ser 1er. en la categoria de -55 kg, així com Juli Palacios en el pes de -100 kg. Paula Cubero va ser 3ª classificada en la categoria de -48 kg. i Clàudia Delgado, del Judo Moià, va ser també 3ª classificada en -78 Kg. També va competir el judoka d'Esport-7 Joan Iglesias que va ser finalment 7è classificat i per tant no ha tingut opció d'entrar a la Fase Final.
Cal destacar que Amadeu Riera, d'Esport-7, també participarà a la fase final, ja que ha obtingut la plaça directament al ser 3er. classificat del rànquing estatal de classificació per Copes i Super Copes d'Espanya.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de febrer de 2016 a les 19:47
Et pot interessar
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»
-
Esports El CE Manresa tanca la temporada amb victòria al camp de l'Europa B (0-2)
-
Esports Jornada rodona per a la Pirinaica, que depèn d'ella mateixa per ser a la promoció d'ascens (1-2)
-
Esports Meritxell Soler queda segona a la Cursa d'El Corte Inglés en un final d'infart
-
Esports El Motor Munich Cadí Manresa perd a Saragossa i queda fora de la fase d'ascens a Segona FEB (79-66)
-
Esports El CF Cardona empata a Alpicat i haurà de esperar per confirmar l'ascens (1-1)