.jpg)
El Barça serà el rival de la Bruixa d'Or a la Lliga Catalana. Foto: V. Salgado
El partit contra el Barça fa més nosa que res més segons comentava Pedro Martínez aquesta setmana a Manresainfo.cat. Però un cop s'ha de jugar, els bagencs intentaran aprofitar el darrer banc de proves abans del debut a la lliga Endesa aquest cap de setmana a Santiago de Compostel·la. Martínez no enganya ningú a l'explicar que les opcions del seu equip són mínimes. Però també es tracta de la competició del nostre país i l'obligació de La Bruixa d'Or és donar la millor imatge possible i dignificar el torneig.
Serà el primer partit oficial de tots els jugadors que formen la plantilla de La Bruixa d'Or. De temporades anteriors, només continua a Manresa el murcià Álex Hernández però el base està lesionat i no podrà actuar a La Seu d'Urgell. Serà un partit especial per a quatre jugadors. Dos components de cada plantilla tenen passat al seu rival d'avui. Marc Garcia, per part de La Bruixa d'Or, i Marcus Eriksson, pels blaugrana, jugaran per primer cop davant el seu club la temporada passada si els entrenadors ho creuen oportú. En cas del manresà s'ha de dir, però, que actuava amb el Barça B. Els altres dos jugadors que han canviat la samarreta són Roger Grimau i Justin Doellman però ja s'han enfrontat diversos cops als seus exequips.
Grimau serà la principal atracció de La Bruixa d'Or després del seu sorprenent fitxatge aquesta mateixa setmana. Caldrà veure en quina posició el fa jugar Martínez però atesa la seva polivalència el més possible és que el barceloní alterni diferents posicions al llarg del partit. Carles Bivià, Andrew Ogilvy, Dimitri Haritopoulos o Ben Dewar són altres jugadors importants que han d'agafar confiança de cara al debut davant el Río Natura Monbús.
El Barça, per la seva part, arriba a la lliga catalana després de la derrota a la supercopa ACB davant el Real Madrid de forma contundent. La imatge que oferiran avui els de Xavi Pascual segurament distarà molt de l'oferta el cap de setmana.