Xavier Rubio i Núria Sensat davant la Piscina Municipal. Foto: ICV
El candidat a l'alcaldia de Manresa, Xavier Rubio, i l'actual regidora d'Esports, Núria Sensat, han expressat avui el compromís dels ecosocialistes de continuar emprant l'esport com una eina de cohesió social. Segons Rubio, "l'esport ha d'estar al servei de les persones i això significa salut, lleure, patrimoni, riquesa, autoestima i projecte de ciutat". El candidat ha explicat que durant aquest mandat "ja s'ha fet, ja que s'han reforçat i reorientat socialment les polítiques esportives, obrint-les al màxim de persones".
Tot i que en aquests quatre anys s'han incorporat nous esports en horari escolar, com la natació o els balls de saló, entre d'altres, i s'ha recolzat a les famílies amb dificultats econòmiques per la crisi (descomptes del 85% a les colònies i a les matinals esportives), ICV-EUiA afirma que cal continuar l'ampliació de l'oferta esportiva en horari escolar.
Davant de l'espai que ha d'acollir el nou pavelló de la Fàbrica Nova, ICV-EUiA ha proposat que els promotors facin efectiva la seva construcció, ja que és una part del que li correspon a la ciutat, recollida en el projecte d'activitat comercial a la Fàbrica Nova. "La ciutat el necessita i a més ha de reforçar la piscina municipal com a pol d'esport al nucli de la ciutat", ha expressat Núria Sensat. L'actual regidora també ha posat en valor la planificació feta durant el mandat i el desenvolupament de les primeres actuacions a l'àrea esportiva del Congost, transformant el pavelló vell en un nou complex esportiu. En aquest sentit, Sensat ha reclamat a la Generalitat que faci efectiu el finançament per fer possible l'acabament definitiu del complex.
Rubio i Sensat proposen continuar fent de l'esport una eina de cohesió social
Esports
ICV-EUiA insta a fer efectiva la construcció del pavelló de la Fàbrica Nova per la necessitat de reforçar la piscina municipal
ARA A PORTADA
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
Publicat el
11 de maig de 2011 a
les 21:20
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem de jugar amb determinació»
-
Esports
El Kids&Us Manresa rep una gran injecció de moral (108-88)
-
Esports
Manresa correrà diumenge la 21a Cursa Urbana amb tres proves pel centre de la ciutat
-
Esports
«Hi haurà pavelló, punt i final»: Generalitat i Ajuntament calmen les aigües al Congost
-
Esports
Anjo Valentí titlla Junts d'«irresponsable» pel nou pavelló i critica el seu paper a Madrid
-
Esports
El Kids&Us Manresa busca canviar la dinàmica contra la Roma
