La Junta Directiva de la Federació Catalana de Voleibol, amb el vistiplau de l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i l'ASFE Voleibol, han acordat l'aplaçament del Campionat de Catalunya de Seleccions Territorials, que s'havia de celebrar els propers 2, 3 i 4 de gener, prenent consciència de la complicada situació de pandèmia sanitària actual a causa de la Covid-19. El campionat, però, ja té noves dates i se celebrarà el 12, 13 i 14 d'abril de 2022.
Des del dia de la presentació de l'esdeveniment, el passat 22 de desembre, tots els agents implicats en l'organització del Campionat de Catalunya de Seleccions Territorials han treballat amb l'objectiu de poder oferir un campionat amb les màximes garanties sanitàries i esportives. Per aquest motiu, i amb la responsabilitat que un esdeveniment d'aquestes característiques comporta, s'ha buscat una nova data de celebració. Tant la federació, com l'Ajuntament, com el club local, han estat d'acord en traslladar la competició a l'abril, quan els esportistes tindran les vacances escolars de Setmana Santa.
Amb l'aplaçament del Campionat de Seleccions Territorials també es busca poder garantir la disputa de la primera jornada de lliga regular del 2002, prevista per al 8 de gener, amb la màxima normalitat possible. En aquest sentit, la Federació Catalana de Voleibol ja va suspendre els entrenaments de la passada setmana de Seleccions Territorials per precaució i amb la voluntat de frenar, en la mida del possible, el contacte entre esportistes de diferents parts de la geografia catalana, i provinents de diferents equips, abans d'unes dates tan assenyalades com les de Nadal.
S'ajorna el Campionat de Seleccions Territorials de voleibol que s'ha de celebrar a Sant Fruitós
Esports
Passa de primers de gener a Setmana Santa
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
26 de desembre de 2021 a
les 19:04
Actualitzat el
26 de desembre de 2021 a les
19:10
Et pot interessar
-
Esports
Meritxell Ferré és escollida millor esportista de Manresa per tercer any consecutiu
-
Esports
El Kids&Us Manresa surt a defensar el títol de la Lliga Catalana
-
Esports
Navarcles referma el suport a la Penya Ciclista i a la continuïtat de la Selènika
-
Esports
Navàs renovarà instal·lacions esportives amb una inversió global de 215.000 euros
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
-
Esports
El CE Manresa s'estrena a Segona RFEF amb una golejada a Arnedo (1-4)
