A dallt de tot del podi la selecció absoluta de cros. Foto: CAM
Aquest matí de diumenge s'ha disputat a Haro l'estatal de cros, on els cinc atletes de casa nostra han pujat al podi de guanyadors.
En la categoria gran, la manresana Txell Calduch (21ena) i el navarclí Pol Guillén (61è) s'ha proclamat campions d'Espanya amb les seves seleccions respectives.
Així mateix, la manresana Alba Gallardo (14ena) i la gironellenca Ekhiñe Otaola (25ena) han pujat al segon esglaó com a subcampiones d'Espanya amb la selecció catalana.
I la joanenca Meritxell Soler (18ena) també ha estat guardonada en aquests campionats estatals al pujar al tercer esglaó del podi amb la selecció junior.
Catalunya ha estat la dominadora d'aquests Campionats d'Espanya amb 5 dels 6 podis possibles, guanyant els títols absoluts, i sent subcampions en la categoria promesa femenina i tercers en júniors masculins i femenins. Nomes la selecció promesa masculina no ha estat present en el podi, ocupant la 4ta posició final.
Tots els bagencs fan podi a l'estatal de cros d'Haro
Catalunya ha estat la dominadora d'aquests Campionats d'Espanya amb 5 dels 6 podis possibles
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2011 a les 23:02
Et pot interessar
-
Esports
Covisa Manresa visita Industrias Santa Coloma B buscant acostar-se a la permanència
-
Esports
Castellbell i el Vilar renova l'skatepark de la Bauma per garantir una pràctica segura
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem fet un salt de caràcter important»
-
Esports
El Baxi Manresa regala una gran nit europea a la seva gent (99-82)
-
Esports
La Gravel Ride Tour 2026 obrirà la temporada a Sant Fruitós el 31 de gener
-
Esports
El Baxi Manresa comença la segona volta de l'Eurocup davant el líder
