La representació de l'Avinent Manresa en el Campionat de Catalunya Absolut en pista coberta que s'ha celebrat aquest diumenge a Sabadell ha aconseguit tres medalles, una d'argent i dues de bronze.
La saltadora Mònica Clemente s'ha proclamat subcampiona catalana de perxa superant el llistó sobre 3,80 metres en la final de la prova. El seu germà Ricard Clemente s'ha penjat la medalla de bronze en la final del concurs de perxa superant els 4,90 metres. I la quatrecentista Laura Bou ha estat bronze en els 400 metres llisos amb uns excel·lents 57"06 (mmp), que alhora signifiquen la millor marca absoluta de l'entitat. En les semifinals, s'havia imposat en la seva amb 57"62.
El llançador Sergi Cabezon ha estat quart en la final del concurs de pes al tirar la bola fins 13,33 metres. La migfondista Marina Guerrero també ha estat quarta en la final dels 800 metres amb 2'15"42. També quarta ha estat la velocista Laia Solà en la final dels 60 metres llisos amb uns excel·lents 7"83 (mmp), que signifiquen la millor marca juvenil de l'entitat i alhora mínima absoluta estatal. En les semifinals havia marcat 7"92. La saltadora Mireia Chico ha ocupat la vuitena posició en la final del concurs d'altura superant 1,53 metres. 
							
																					
																Tres medalles per als atletes de l'Avinent en el Campionat de Catalunya absolut
Els atletes del club manresà també han aconseguit tres quartes posicions
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 05 de febrer de 2017 a les 23:13
																			
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
- 
												 Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
- 
												 Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81) Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
- 
												 Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0) Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
- 
												 Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs

 
															 
															 
															 
															 
															