El fitxatge de Xavi Rey va ser molt ràpid. El pivot pensava que passaria tota la temporada a Fuenlabrada i aquesta semblava que era també la voluntat del club madrileny. Finalment no va ser possible. Al quedar lliure, l'ICL Manresa va trucar al jugador i el va convèncer perquè tornés al Bages nou anys després. Rey confessa que va tenir altres ofertes "de fora sobretot" però que es va decantar per la manresana perquè des del Nou Congost van apostar fort per ell. A l'estiu van haver-hi contactes entre ICL Manresa i Rey però no va ser seriosos i en cap moment hi va haver opcions de fitxatge.
L'experiència de fa nou anys amb la d'ara no té res a veure. Aleshores, es tractava d'un pivot molt jove, sense experiència i que tenia un rol molt secundari. D'aquella època només queda al club el segon entrenador Aleix Duran, que va marxar i tornar, i Carles Sixto als despatxos. Ibon Navarro li demana que aporti solidesa tan al davant com al darrera i una mentalitat positiva perquè els companys no es desanimin malgrat la mala situació de l'equip. Precisament, aquesta mala situació no ha intimidat Rey. "És cert que a ningú li agrada anar a un equip que va l'últim però si no tingués confiança que podem fugir de la cua no hauria vingut", explica el nou pivot manresà. La presència d'Ibon Navarro a la banqueta també ha sumat ja que el nou jugador de l'ICL Manresa en té bones referències.
Jugar contra un exequip no és especial per al nou pivot del club bagenc. "Amb tants exequips, tots els partits ho serien. El què té d'especial és que el proper partit és el més important i, a més, amb la situació de l'equip no podem donar res per perdut encara que sigui contra un rival aparentment tan superior. També és el primer partit amb el Manresa i volem canviar la dinàmica", comenta un Rey gratament sorprès pel bon ambient que ha trobat al vestidor.
Després de marxar de Manresa, va tornar al Barça, el seu club d'origen. No s'hi va arribar a consolidar i va iniciar un periple que el va dur a Sevilla, Las Palmas, Tenerife, Estudiantes i Fuenlabrada. Rey va viure els seus millors moments a Las Palmas i va arribar a ser internacional. Després les lesions li han fet la guitza i no li han permès tenir continuïtat. Ara un cop recuperat confia en ser útil per a l'ICL Manresa.
Xavi Rey torna a Manresa amb voluntat de ser útil
El fitxatge va ser ràpid i el jugador va descartar altres ofertes per tornar al Nou Congost
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 06 de gener de 2017 a les 19:23
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
-
Esports
Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
-
Esports
Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
-
Esports
El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
-
Esports
El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
-
Esports
El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs
