Els treballs de millora del clavegueram al polígon Riu d'Or e Sant Fruitós ja han finalitzat. Els treballs han consistit en la millora de la capacitat hidràulica del clavegueram del polígon Riu d'Or. Aquests treballs corresponen a la primera fase del pla director de clavegueram.
La fase dos, consistirà en la millora del clavegueram al polígon Casa Nova i els treballs es realitzaran entre els carrers Pedraforca i Montsant. La tercera fase millorarà el clavegueram del polígon Sant Isidre. Els treballs s'executaran a l'entorn del carrer Pic Negre, la carretera de Berga i el carrer Collserola.
Aquestes segona i tercera fase del projecte inclouen la renovació dels col·lectors de clavegueram per tal d'augmentar la seva capacitat.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2019 a les 10:47
Actualitzat el 08 de març de 2019 a les 10:51
Et pot interessar
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós