Aquest divendres al matí Sant Vicenç de Castellet ha donat el tret de sortida a la Setmana del Medi Ambient amb la presència de la deixalleria mòbil al mercat dels divendres. El municipi ha preparat un conjunt d'actes en què destaquen les festes de cloenda a les tres escoles que han participat durant els darrers mesos a la campanya Marató Residu Zero. Prop de 550 alumnes de primària del municipi, juntament amb les seves famílies, han après a esmorzar de manera més saludable i a generar menys residus a l'escola.
Actes divulgatius
Un dels actes més destacats serà el Mercat de Segona Mà i Intercanvi que se celebrarà dissabte de la setmana vinent durant tot el matí a la plaça de l'Ajuntament i inclourà un taller de titelles i bosses sostenibles i demostracions de l'energia fotovoltaica entre 12 i 2 del migdia a càrrec d'Intiam Ruai. A més, es programarà una edició especial de l'Hora del Conte amb la proposta Glu, el viatge d'una goteta d'aigua a l'auditori de l'Espai Ateneu. El cap de setmana es tancarà el diumenge 25 amb un taller familiar de fabricació de caixes niu per diferents espècies d'ocells presents als àmbits urbans al parc de les Escoles Velles.
En paral·lel, dimarts es proposa un taller de reciclatge per donar una segona vida a les pancartes i lones publicitàries i l'endemà es farà la xerrada La copa, una altra mirada a la menstruació a càrrec de Mandràgores.
Sortida a Vallhonesta
La passejada guiada Natura, Història i Llegendes a Sant Jaume de Vallhonesta es farà aquest diumenge 18 de novembre. El grup passarà per la pujada del camí dels Maquis fins a l'ermita de Sant Jaume i la tornada es farà pel camí dels Noguerets.
La Setmana del Medi Ambient de Sant Vicenç marca el final del Marató Residu Zero
Municipis
Dissabte de la setmana vinent la plaça de l'Ajuntament acollirà el Mercat de Segona Mà i Intercanvi que inclourà una demostració pràctica de l'energia fotovoltaica
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern compra el Bloc 8, símbol de la lluita pel dret a l'habitatge a Manresa Pau Espí Solé
-
Política Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8 Pere Fontanals
-
Societat La PAHC Bages reivindica que la compra del Bloc 8 és fruit de la mobilització veïnal Pere Fontanals
-
-
Publicat el
16 de novembre de 2018 a
les 14:15
Et pot interessar
-
Municipis
La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis
Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis
Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis
L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis
Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis
Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent
