L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha posat a la venda dues parcel·les ubicades al Sector Quatre Finques, subsector 2 de la urbanització de Pineda de Bages, classificades com a sòl urbà consolidat, i qualificades com a zona d'habitatges aïllats.
Concretament els terrenys es troben ubicats al carrer Alzina 41 i 43 de la urbanització i tenen una superfície de 494 m2 i 475 m2 respectivament. Les parcel·les es posen a la venda per un preu de sortida de 300 euros/m2 en un procediment obert.
Les persones interessades poden presentar la seva oferta fins al 2 de desembre. Es pot consultar tota la documentació en aquest enllaç.
L'Ajuntament de Sant Fruitós posa a la venda dues parcel·les a Pineda
Són al carrer Alzina 41 i 43 de la urbanització i tenen una superfície de 494 m2 i 475 m2 respectivament
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de novembre de 2021 a les 17:07
Actualitzat el 04 de novembre de 2021 a les 17:14
Et pot interessar
-
Societat
La Síndica de Greuges atén 23 persones en la seva quarta i última visita anual a Manresa
-
Societat
Tall de trànsit al lateral del Passeig, entre el carrer Cardenal Lluch i la Muralla
-
Societat
Es reobre el cas contra el regidor de Sallent Miquel Estruch pel canvi de pany del local de La Diferent
-
Societat
Èxit d'assistència al tast de formatges i vins del Parc Rural del Montserrat a la Bauma
-
Societat
Cardona incorpora quatre noms més al memorial de miners morts en accident laboral
-
Societat
Súria celebra Santa Bàrbara amb homenatges al col·lectiu miner i activitats festives
