La circulació de trens de l'R4 entre Manresa i Terrassa ja s'ha restablert després que aquest dijous a la tarda hagi quedat interrompuda per les fortes tempestes que estan descarregant en diferents indrets de Catalunya. En total, el servei ha estat aturat uns 20 minuts. Segons informa Renfe a la resta de la línia els trens aniran recuperant les freqüències i horaris habituals de forma progressiva. Els trens de la línia R4 circulen fora del seu horari habitual amb afectacions que poden superar els 45 minuts. A la resta de línies de Rodalies, les afectacions fins ara podien superar els 30 minuts.
D'altra banda, el Servei Meteorològic de Catalunya ha avisat de la possibilitat que durant les pròximes hores pugui descarregar pedra, es formin ratxes de vent superiors als 90 quilòmetres per hora, esclafits o tornados al Barcelonès, Baix Llobregat i Vallès Occidental. Protecció Civil demana a la ciutadania precaució en els desplaçaments.
Fins a les 6 de la tarda els Bombers han atès 32 avisos per pluja, la gran majoria a la regió metropolitana sud, sobretot al Baix Llobregat i el Garraf. La majoria dels serveis han estat per inundacions, embornals embussats o caigudes d'arbres.
Pel que fa a les carreteres a la C-32 es registren aturades a l'alçada de Sitges en tots dos sentits de la marxa a causa de la pluja. Prèviament, aquest també s'ha hagut de tallar la C-25 a Arbúcies en direcció Lleida per inundacions. En aquest cas, la situació ja es troba normalitzada.
Les tempestes interrompen durant 20 minuts la circulació de trens entre Manresa i Terrassa
Els trens de la línia R4 circulen fora del seu horari habitual amb afectacions que poden superar els 45 minuts
Ara a portada
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana Redacció
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
Publicat el 18 d’agost de 2022 a les 16:53
Et pot interessar
-
Municipis La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay