L'Ajuntament de Monistrol de Montserrat ha netejat i arranjat el terreny de Cal Tinus per tal d'habilitar-hi 34 places d'aparcament per als veïns del municipi. L'Ajuntament ha dut a terme aquesta actuació després d'arribar a un acord amb els propietaris de l'espai.
El solar és el pati d'un antic taller mecànic que hi ha davant de la Torre de Can Comes, antiga caserna de la Guàrdia Civil, que ara és ocupada per la Creu Roja. La grava que s'ha usat és producte del fresat de l'asfaltat de la C-55.
Monistrol de Montserrat guanya 34 places d'aparcament amb l'arranjament del solar de Cal Tinus
Municipis
L'Ajuntament ha netejat i arranjat l'espai
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el
03 de juliol de 2020 a
les 19:51
Et pot interessar
-
Municipis
La Festa Major Alternativa avisa: «Venen dies de moguda i enrenou»
-
Municipis
Comencen les obres de rehabilitació i conservació del Parc Francesc Viñas de Moià
-
Municipis
Sant Joan posa en funcionament dos punts de recàrrega gratuïts per a vehicles elèctrics
-
Municipis
L'Ajuntament de Súria restaura el portal centenari de l'edifici escolar del carrer Ernest Solvay
-
Municipis
Detenen un home que agredia la seva parella en ple carrer a Manresa
-
Municipis
Dilluns s'iniciarà la construcció de la vorera de connexió amb la passera de Cal Gravat a Bufalvent
