El passat 26 de desembre, dia de Sant Esteve, desenes de ciclistes del Centre Excursionista 2x2 i d'en Tomàs Bellès de Manresa es concentraren a hores diferents davant l'escola Riu d'Or de Santpedor, per reivindicar el restabliment del carril bici desaparegut al municipi.
Les dues trobades ciclistes se celebren de forma habitual en aquestes dates, però enguany, han unit forces per reivindicar el carril bici davant l'escola santpedorenca.
El col·lectiu de ciclistes reivindicava un itinerari ben senyalitzat, segur i accessible amb l'objectiu de fomentar l'ús de la bicicleta entre els més joves, incentivant la millora física de l'esport i la consciència davant la importància de reduir la petjada ecològica amb la corresponent reducció de gasos contaminants.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de desembre de 2018 a les 09:58
Actualitzat el 30 de desembre de 2018 a les 10:03
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de trànsit en un tram del passeig del Riu, dissabte i diumenge
-
Societat Talls de trànsit puntuals al carrer Camp i Fabrés, la nit de diumenge a dilluns
-
Societat El Centre Residencial La Llum celebra 23 anys amb una setmana d'activitats lúdiques i comunitàries
-
Societat Endesa modernitza la xarxa elèctrica de Sant Feliu Sasserra
-
Societat Els 8 refugis climàtics de Manresa per superar la calor
-
Societat L'Ajuntament de Manresa inicia la nova senyalització horitzontal vinculada a la pacificació del Guimerà