La brigada de Parcs i Jardins de l'Ajuntament de Manresa fa aquest dijous, 22 d'octubre, de 8 del matí a 2 de la tarda, un tractament fitosanitari per controlar les herbes adventícies al cementiri. L'actuació es concentrarà en les herbes que surten als camins de paviment de grava i sauló pròxims als nínxols, on no es pot fer servir la màquina desbrossadora pel perill que les pedretes projectades trenquin els vidres dels nínxols.
Un herbicida natural, l'àcid pelargònic
El tractament es farà amb àcid pelargònic, un herbicida natural, no sintètic, que s'extreu de llavors. El sistema s'aplicarà d'acord amb les mesures de precaució i seguretat establertes per a aquest tipus d'actuacions.
Més informació
Per a més informació es pot trucar al 010 (cost segons operadora), al telèfon gratuït 93 878 23 01 o al WhatsApp municipal 644 069 801.
