L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i l'associació Niu de Petjades firmen un conveni de col·laboració per la protecció i recollida d'animals. Amb aquest conveni es fa un nou pas de cara a la protecció dels animals abandonats del municipi, concretament els gats ferals i poder fer front als abandonaments per irresponsabilitat ciutadana dels gats domèstics.
En la firma del conveni hi ha participat l'alcalde del municipi, Joan Carles Batanés i Cèlia Sánchez com a representant de l'Associació Protectora d'Animals Niu de Petjades.
L'Ajuntament subvencionarà amb 1400 euros l'associació, alhora que es compromet a cedir un espai municipal a l'entitat per emmagatzemar aliment o altre material necessari per a la gestió de les colònies de gats, facilitant les acreditacions necessàries per alimentadors/es autoritzats/des de les colònies, així com també acorden seguir els protocols d'actuació establerts en casos d'animals ferits en a la via pública o la detecció de cadells nascuts a les colònies del municipi.
Per altre banda, Niu de Petjades serà l'encarregat d'identificar i actualitzar les ubicacions de les colònies de gats per tal de valorar el seu estat i manteniment, promovent sempre que es pugui, i d'acord amb el propi Ajuntament, la unificació d'aquestes colònies així com també en quines d'aquestes serà prioritari actuar.
Un dels objectius d'aquest control serà l'esterilització de gats d'acord amb el programa C.E.R. (captura, esterilització i retorn) seguint sempre el protocol establert d'acord amb la normativa actual de protecció dels animals.
Amb aquestes actuacions l'Ajuntament podrà comptar amb una relació de colònies de gats, realitzant-ne alhora un control, per tal d'afavorir l'entorn del municipi alhora que s'atenen els animals abandonats.
Sant Fruitós i Niu de Petjades signen un conveni per a controlar les colònies de gats
Societat
Un dels objectius d'aquest control serà l'esterilització de gats d'acord amb el programa C.E.R.
ARA A PORTADA
-
Economia El Bages, líder en creixement industrial en els darrers cinc anys, segella un pacte històric Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Clam premia el Grup de Cooperació d'Althaia pel seu suport a un hospital del Senegal Pere Fontanals
-
Successos «Jo només vull treballar tranquil», diu el taxista manresà difamat per la ultradreta Pere Fontanals
-
Societat «No és una lluita contra els docents»: 400 alumnes es manifesten a Manresa per la suspensió de sortides Pere Fontanals
-
Successos La Guàrdia Urbana deté un menor per llançar pedres a una patrulla després de la manifestació d'estudiants Pere Fontanals
Publicat el
11 de desembre de 2018 a
les 14:02
Actualitzat el
11 de desembre de 2018 a les
14:04
Et pot interessar
-
Societat
Slow Food cuinarà aliments recuperats en un sopar solidari a la sala gòtica de Santa Clara
-
Societat
Les rectories en desús del Lluçanès i el Moianès podrien allotjar uns 140 habitatges socials
-
Societat
Manresa buixardarà el carrer Vallfonollosa per reduir el risc de relliscades dels vianants
-
Societat Famílies de Manresa amb infants s'han vist obligades a marxar de la ciutat durant la Fira Mediterrània
-
Societat
Paquet de benvinguda a Manresa per als nous alumnes de grau de la UManresa i la UPC
-
Societat
Manresa senyalitzarà una nova rotonda al polígon de Bufalvent a partir de dimecres
