Teatre, música i moviment a «Fem un cafè?», l'espectacle que arribarà dissabte al Kursaal

És un muntatge de Maria Salarich amb set intèrprets dalt de l'escenari i converses de cafè

  • «Fem un cafè?» s'interpretarà dissabte al Kursaal -
Publicat el 10 d’abril de 2025 a les 13:57

La Sala Gran del Kursaal de Manresa acollirà aquest dissabte, 12 d'abril a les 8 del vespre, l'obra de teatre Fem un cafè? de Maria Salarich, un muntatge amb set intèrprets que combina text, moviment i música en directe i que transportarà al públic a la calidesa de les converses de cafè.

Interior d'una cafeteria. Una trobada inesperada, una sessió de teràpia, una infidelitat a dues bandes, una cita a cegues, una estratègia, un retrobament, una classe de francès i moltes altres converses són les veus que habiten la cafeteria del Toi et Moi. La gent que hi arriba és ben diferent, però tota té una cosa en comú: tenen un desig intrínsec de comunicar alguna cosa a algú. Si ho faran o no, ja és una altra cosa.

L'obra, premiada per la Fundació Miquel Martí i Pol l'hivern del 2018 i per la beca Barcelona Crea del 2021, està interpretada per Lluís Oliver, Ariadna Fígols, Jaume Viñas, Arnau Comas, Júlia Jové i Júlia Santacana, amb la música en directe d'Andrea Mir.

Les entrades tenen un preu de 18 euros (15 euros per a majors de 65 anys i Carnet Galliner i 6 euros per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal o per internet.