Diada a Sant Martí de Torruella
Dissabte, 10 de setembre a les 8 del vespre a Cal Pinsà: El grup musical "Els Narinant" de Santpedor oferirà un espectacle d'entreteniment per a tots els públics amb música, humor i màgia.
A 2/4 de 10 del vespre a Cal Pinsà: Sopar a la fresca. Elaborat per veïns/es de Sant Martí amb el menú següent: Meló amb pernil, Seques amb botifarra i cansalada, pa, beguda, postres i café.
El preu serà de 10 euros per als adults i 5 euros pels als infants. Els beneficis recollits es destinaran a les obres de pintura de l'església de Sant Martí.
Diada a Sant Salvador de Guardiola
El matí del diumenge, 11 de setembre, pujada i esmorzar a Castellfollit del Boix. A la tarda, hissada de la senyera i cants corals a la plaça 11 de setembre.
A Sant Martí de Torroella, Diada amb espectacle i sopar
Des de Sant Salvador de Guardiola es pujarà a Castellfollit del Boix
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de setembre de 2011 a
les 17:58
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
