Així reacciona el diputat de C's Antonio Espinosa davant els independentistes a la parada de Sant Jordi

Política

El regidor de la formació espanyolista, Andrés Rojo, l'ha hagut de tranquil·litzar davant una cinquantena de persones que reclamaven la llibertat dels presos polítics

Publicat el 23 d’abril de 2018 a les 18:05
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CPpRxVPc3T0[/youtube]
El regidor de Ciutadans a l'Ajuntament de Manresa, Andrés Rojo, ha hagut de calmar el diputat al Parlament de Catalunya de la formació espanyolista, el també bagenc Antonio Espinosa, després que hagi començat a gesticular davant d'una cinquantena d'independentistes que s'han aplegat a l'entorn de la parada de Sant Jordi reclamant la llibertat dels presos polítics.

A diferència dels altres militants de Ciutadans, entre els quals Andrés Rojo, que han aguantat estoicament la esbroncada pels presos polítics i per l'aplicació del 155, el diputat s'ha mostrat molt nerviós davant la gent, perdent la compostura, desafiant-los amb enganxines del partit i llançant petons a l'aire amb les dues mans. En un moment donat, Rojo l'ha agafat per tranquil·litzar-lo però no ha aconseguit el seu proposit ja que Espinosa ha continuat amb una actitud xulesca i desafiant davant dels independentistes.

Després de passar per la carpa de Ciutadans, els independentistes han fet la mateixa acció a la del PSC, però amb menys efectius, i durant menys temps.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google