Les associacions de mares i pares (AMPA) dels centres d'ensenyament primari de Súria oferiran, a través de la Societat Atlètica de Súria (SAS), diferents activitats culturals i de lleure als escolars durant la Setmana Blanca, que es desenvoluparà entre els dies 28 de febrer i 4 de març. El programa d'activitats ha estat acordat per les AMPA dels col·legis Francesc Macià, Mare de Déu de Montserrat i Sagrat Cor de Jesús, la SAS i la regidoria d'Educació de l'Ajuntament de Súria.
La programació d'activitats inclourà tallers, sortides i altres de marcat contingut participatiu i cultural que es desenvoluparan en diferents equipaments suriencs. L'horari anirà de 9.00 a 13.30 h., tot i que també s'oferirà un servei d'acollida matinal a partir de les 8.00 h.
Les activitats de la Setmana Blanca estaran adreçades a escolars de 3 a 11 anys (de P-3 a sisè). Les AMPA subvencionaran una part del seu cost per tal de reduir la quantitat que hagin de pagar les famílies per tal que els seus fills i filles hi participin. L'esmorzar estarà inclòs en aquest preu.
La Setmana Blanca és una de les principals novetats de l'actual curs escolar a Catalunya. A Súria, la coordinació de les activitats serà a càrrec de la SAS, que en els darrers anys també ha gestionat el desenvolupament del programa anual El Juliol tot ho vol, adreçat a nens i nenes de 4 a 12 anys.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de gener de 2011 a
les 16:32
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Santpedor condemna els aldarulls al ple, però rebutja discursos feixistes i d'odi
-
Política
La CUP de Santpedor carrega contra l'alcalde i la policia pels fets del ple de dimarts
-
Política
Poble Lliure denuncia que els partits «silencien» casos de transfuguisme cap a Aliança Catalana
-
Política
Vídeos: seqüència prèvia a la detenció durant el ple de Santpedor amb Aliança Catalana
-
Política
La presa de possessió del regidor d'Aliança Catalana a Santpedor acaba amb un detingut
-
Política
«Benvingut Mr. Aloy»: la Mion rebrà l'Alcalde als Barris amb ironia i crítica veïnal
