[municipals2023_m]
La primera trobada després de les eleccions entre Marc Aloy i Ramon Bacardit, els caps d'ERC i Junts, les dues candidatures més votades a Manresa, s'ha celebrat aquest dijous en un ambient de valoració dels resultats i de la campanya electoral sense entrar en els detalls d'un possible pacte entre les dues formacions per formar govern municipal.
Segons ha afirmat Bacardit a NacióManresa, a la reunió només hi han assistit els dos caps de llista, sense cap més persona dels respectius partits, ha estat "tranquil·la" i ha servit per "compartir valoracions dels resultats i de la campanya" i per "intercanviar punts de vista".
El candidat postconvergent no ha entrat en el detall de la xerrada, però ha assegurat que els candidats s'han emplaçat a una segona reunió on, previsiblement, aniran avançant en les converses per buscar punts d'acord.
L'alcalde Aloy també té previst reunir-se properament amb el cap del PSC, Anjo Valentí, i de Fem Manresa, Roser Alegre.
[municipals2023]MUN08113[/municipals2023]
Aloy i Bacardit celebren una primera trobada «tranquil·la» després de les eleccions
Política
Els caps d'ERC i Junts fan una valoració conjunta dels resultats i de la campanya, i s'emplacen a una segona reunió
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de juny de 2023 a
les 12:38
Actualitzat el
12 de març de 2024 a les
13:58
Et pot interessar
-
Política
Marc Aloy visitarà el barri de Sant Pau en una nova jornada del programa Alcalde als Barris
-
Política
Un forn amb nom de plaça
-
Política
Els Comuns demanen la compareixença de Paneque i Nadal pels semidirectes Manresa-Barcelona
-
Política
El Consell Comarcal del Bages reclama que la Llei d'Alta Muntanya no exclogui sis municipis de la comarca
-
Política
Un promotor s'interessa per un solar de Súria on es preveuen construir 52 habitatges protegits
-
Política
El Bages rebutja que els trens semidirectes amb Barcelona no tornin fins al 2040
