L'actual regidor d'Habitatge i segon tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Manresa, Antoni Llobet, farà pública, aquesta tarda de dilluns, la seva renúncia com a regidor del consistori de la capital del Bages.
Llobet, que en la legislatura passada havia assumit la regidoria d'Ensenyament i Universitats va ser, durant els anys 2013 i 2014, Director General de Centres Públics del Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i actualment ostenta el càrrec de Secretari de Polítiques Educatives del mateix departament, actuant de número 2 de la consellera d'Ensenyament, Meritxell Ruiz.
Els motius de la seva renúncia com a regidor de l'Ajuntament de Manresa els donarà a conèixer a les cinc de la tarda a la Sala de premsa de l'edifici consistorial.
Antoni Llobet deixarà de ser regidor de l'Ajuntament de Manresa
Política
Ho farà públic aquest dilluns a la tarda acompanyat de l'alcalde del municipi
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
18 de juliol de 2016 a
les 12:49
Actualitzat el
18 de juliol de 2016 a les
20:26
Et pot interessar
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
