Ara Navarcles, la formació majoritària en el govern municipal de Navarcles, ha emès un comunicat en resposta a la carta de dimissió d'Ylènia Morros, en què posa en dubte la implicació de l'exregidora en el govern municipal, "més enllà de gesticulacions i política de postureig". Aquesta resposta ve arran de l'afirmació de Morros en que assegurava que mai no l'havien tingut en compte en el govern i que totes les seves propostes eren sistemàticament rebutjades.
Aquest dissabte, durant el monòleg d'Albert Boira de la Festa Major de Navarcles, Ylènia Morros va aturar l'espectacle a l'entendre que la intervenció de l'humorista atemptava contra col·lectius vulnerables, en aquest cas, per raó d'orientació sexual. Ara Navarcles ha recordat que Boira és una figura icònica de la comèdia i del moviment LGTBI a l'estat espanyol. Va ser co-creador del primer concurs de monòlegs LGTBI i defensor de l'humor fet des del col·lectiu LGTBI. La formació majoritària en el govern municipal creu que l'humor és una de les millors eines "per donar llum a injustícies i discriminacions".
Finalment, Ara Navarcles, assegura que Morros es va equivocar en el fons, però també en les formes. "Una regidora de govern no pot censurar un acte prenent una decisió unilateral, sense consultar-ho i sense consensuar-ho amb la resta de companys", afirma, tot sentenciant que "és molt greu i perillós que una sola persona es cregui moralment superior a la resta, i pugui decidir què es pot dir i què no en un acte públic en funció de la seva percepció personal".
En el comunicat, Ara Navarcles assegura que la CUP de Navarcles els ha traslladat que no volen trencar el pacte de govern.
[noticia]98882[/noticia]
Ara Navarcles considera que la implicació d'Ylènia Morros en el govern s'ha limitat a la política de «postureig»
Política
La formació majoritària en el govern municipal creu que l'humor és una de les millors eines "per donar llum a injustícies i discriminacions"
ARA A PORTADA
-
Política Junts exigeix a Aloy que garanteixi l'«ordre públic» després que la PAHC hagi omplert de brossa el seu local Pere Fontanals
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
-
Successos Quatre dels nou detinguts per grafits en trens van actuar a Sant Vicenç de Castellet Pere Fontanals
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
Publicat el
15 d’agost de 2021 a
les 17:32
Et pot interessar
-
Política
L'alcalde de Girona visita Manresa i comparteix experiències i reptes municipals amb Aloy
-
Política
Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa
-
Política
Enric Terencio, candidat del PSC a l'alcaldia de Moià a les eleccions de 2027
-
Política
El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano
-
Política
ERC Bages aplega un centenar llarg de persones a Cardona per reivindicar el treball municipal
-
Política
Junts demana explicacions per una subvenció a la Fundació Sallar pels seus vincles amb l'entramat de la DGAIA
