AraMoià presentarà oficialment la seva candidatura per concórrer a les eleccions municipals del proper 22 de maig.
"Recollint la demanda de molta gent i buscant una transversalitat que creiem del tot necessària", AraMoià es presenta com una nova candidatura formada per gent molt diversa, amb experiència en gestió en diferents àmbits i amb una visió renovada, que pretén aportar noves idees per a la organització i el funcionament del municipi.
És una candidatura oberta a tothom que pretén agrupar sota aquestes sigles una gran diversitat de persones representatives del conjunt del nostre poble.
La presentació tindrà lloc el proper diumenge 27 de març a les 19:00h a l'Auditori Sant Josep. S’exposaran les línies mestres del programa electoral, el qual girarà al voltant de tres grans eixos: Persones, Economia i Territori. També es presentarà l’organigrama de funcionament, on tothom aporta el seu coneixement en funció de la seva disponibilitat.
En el comunicat AraMoià diu voler "un projecte en positiu, basat en l'austeritat, el treball, el rigor i el respecte, defugint de qualsevol tipus d’enfrontament i amb la il·lusió com a únic objectiu per buscar sempre el millor per Moià i la seva gent".
Saben que són temps "molt difícils i que la situació de l’ajuntament és molt crítica". Per això, cal buscar "la col·laboració i la complicitat de tothom" per treure el poble de l’atzucac on està immers.
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de març de 2011 a
les 21:21
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
