Els descomptes de l'Autopista Terrassa - Manresa encara no estan ben resolts. Segons ha conegut NacióManresa, hores d'ara l'empresa concessionària del servei només abona aquelles reclamacions dels usuaris sobre els descomptes de l'autopista fins al 15 de febrer. Els descomptes que s'haurien d'aplicar des d'aquella data i fins a l'actualitat queden pendents de la "validació" de la Generalitat. A més a més, la factura d'abril que s'ha tramès als usuaris de l'autopista no inclou els descomptes que sí que es podien veure en els mesos anteriors.
Des que es va aprovar l'aplicació de descomptes per als usuaris habituals de l'autopista Terrassa - Manresa, la mesura no ha fet més que donar maldecaps als conductors. Primer van ser problemes tecnològics al voler controlar que els vehicles no sortissin de la comarca. Després males interpretacions en les factures i càrrecs que no incloïen els descomptes.
Hores d'ara, cinc mesos després, encara són molts els usuaris que han de revisar concepte a concepte la factura que els arriba cada final de mes per controlar si els han aplicat tots els descomptes a que tenen dret. Un cop confirmats els desajustaments, l'usuari ha d'entrar la reclamació des de la web d'Autema i esperar que es resolgui.
Per si això fos poc, ara des d'Autema s'adverteix als usuaris que aquelles reclamacions que es facin per descomptes a aplicar a partir del 15 de febrer no es resoldran immediatament en la següent factura, sinó que caldrà esperar la "validació" de la Generalitat.
Cal recordar que hores d'ara Autema i la Generalitat es troben immersos en un litigi judicial arran de les clàusules que es van realitzar a la concessió que van portar a l'empresa a denunciar l'ens públic.
Autema només torna els descomptes de la C-16 generats abans del 15 de febrer
La concessionària diu als usuaris que reclamen que els descomptes a partir d'aquella data queden pendents de la "validació" per part de la Generalitat
ARA A PORTADA
-
-
Extraordinaria actuació dels sub23 i sub18 de l'Avinent Manresa als estatals d'atletisme Pere Fontanals
-
Manresa celebra la seva primera Festa de l'Orgull amb música, reivindicació i festa oberta Pere Fontanals
-
-
«Glòria 27, o el mite de l'èxit»: el nou projecte teatral bagenc que interpel·la sobre el mite de l'èxit Pere Fontanals
Publicat el 18 de maig de 2016 a les 19:10
Et pot interessar
-
Política Junts Bages celebra el sopar d'estiu amb la militància i fa balanç del curs polític
-
Política Rull inaugura la reforma del Consell Comarcal del Bages en un acte amb gran representació institucional
-
Política Manresa redefineix la ZBE: molt més petita i sense activació fins com a mínim el 2028
-
Política Sant Fruitós vol convertir Can Figueras en un nou centre cultural i social
-
Política Santpedor impulsa pantalles informatives i dues aplicacions mòbils per acostar informació a la ciutadania
-
Política Mor el santjoanenc Ramon Vancell i Trullàs, diputat al Congrés pel PSC del 1982 al 1989