El CDR Balsareny, amb altres entitats i l'alcalde Isidre Viu -"però a títol particular, no com a batlle"- han convocat aquest diumenge a les 7 del vespre una concentració davant l'edifici consistorial en condemna de la manifestació neofeixista de dissabte que va acabar amb quatre persones agredides poc després de ser desconvocada.
La manifestació d'aquest dissabte a Balsareny va aplegar una cinquantena de neofeixistes que no van estalviar salutacions amb el braç alçat i altres mostres antidemocràtiques.
ARA A PORTADA
-
Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza Pere Fontanals
-
El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem Pere Fontanals
-
La Torre dels Comtals passa a mans públiques per salvar el patrimoni mil·lenari de Manresa Pere Fontanals
-
L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals Pere Fontanals
-
Sallent descarta danys estructurals a l'edifici esfondrat, però els veïns no hi podran tornar de moment Redacció

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 18 de febrer de 2018 a les 13:50
Actualitzat el 18 de febrer de 2018 a les 14:01
Et pot interessar
-
Política Súria commemora l'Onze de Setembre amb la pujada a la Torre i un manifest per la cohesió
-
Política Sallent obre la Festa Major reivindicant la identitat catalana a la Diada Nacional
-
Política La Marxa de Torxes de Manresa s'internacionalitza amb veus d'Escòcia, Flandes i Gal·les
-
Política Santpedor fixa les Festes Locals del 2026 i dona suport al Correllengua en el ple de setembre
-
Política Jaume Bosch presentarà a Manresa el seu llibre «Fer política»
-
Política Enrenou a Artés pels expedients oberts «per penjar estelades»: la CUP crida a la protesta