Joan Carretero adverteix que la Generalitat s'enfronta a una situació de fallida. Foto: Reagrupament
El líder de Reagrupament, Joan Carretero, ha dedicat el primer dia oficial de campanya a recórrer el Bages. Al matí, mercat de Sant Vicenç i un dinar amb representants d'UBIC, Manresacomercial i PIMEC de la Catalunya Central. A la tarda, a AMPANS, i ha acabat la jornada a Manresa on després de passejar pel centre ha realitzat un míting a la Sala els Carlins.
En la seva intervenció, Joan Carretero ha convidat els assistents a no fer veure que no passa res a Catalunya i a prendre's les eleccions com un autèntic referèndum "tal i com diu Montilla que els catalans ja ens autodeterminem cada quatre anys". El metge ha tret la seva professió per a il·lustrar la situació: Els catalans hem patit durant molt temps "il·lusions òptiques" i alguns polítics volen transformar aquestes il·lusions en "al·lucinacions" com el "concert econòmic" o "l'Espanya federal" o el "referèndum". "O són al·lucinacions o directament són mentida" ha reblat.
Després de repassar el dèficit fiscal de Catalunya, Carretero ha advertit que els pressuposts d'enguany suposaran afegir 10.000 milions al deute acumulat de 40.000 milions d'euros. "Com tot segueixi així, en 2 o 3 anys, o Espanya o la Unió Europea ens faran tancar la Generalitat" ha alertat el líder reagrupat. A més, ha recordat que després de la sentència de l'Estatut l'acció d'Espanya s'ha tornat més virulenta i han deixat enrere "el temps de la tolerància". Les sentències contra la llengua així ho demostren segons el líder de Reagrupament.
Carretero adverteix que la Generalitat «haurà de tancar en dos anys si seguim així»
El presidenciable de Reagrupament dedica el primer dia de campanya al Bages
ARA A PORTADA
-
Unes 300 persones es concentren a Sant Joan de Vilatorrada contra l'agressió a un menor Pere Fontanals
-
Cops de colze de l'extrema dreta per capitalitzar la indignació per l'agressió de Sant Joan Pere Fontanals
-
Un alumne de 3r d'ESO de Sant Fruitós, presumpte autor de l'agressió a un menor a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
-
Publicat el
12 de novembre de 2010 a
les 23:19
Et pot interessar
-
Política
Cardona reclama un nou pont per millorar la seguretat entre Bages i Berguedà
-
Política
Els ajuntaments del Bages coneixen el nou gestor d'expedients per modernitzar l'administració local
-
Política
Fem Manresa reclama «pressió activa» per recuperar el servei complet de l'R4
-
Política
Artur Mas apadrina Bacardit i Perramon per bastir la «casa gran del manresanisme»
-
Política
La Papasseit acollirà la presentació del llibre «Els de Barcelona» sobre la revolució del 1936
-
Política
La Plana de l'Om acull el documental sobre la dictadura d'Stroessner al Paraguai
