Joan Carretero adverteix que la Generalitat s'enfronta a una situació de fallida. Foto: Reagrupament
El líder de Reagrupament, Joan Carretero, ha dedicat el primer dia oficial de campanya a recórrer el Bages. Al matí, mercat de Sant Vicenç i un dinar amb representants d'UBIC, Manresacomercial i PIMEC de la Catalunya Central. A la tarda, a AMPANS, i ha acabat la jornada a Manresa on després de passejar pel centre ha realitzat un míting a la Sala els Carlins.
En la seva intervenció, Joan Carretero ha convidat els assistents a no fer veure que no passa res a Catalunya i a prendre's les eleccions com un autèntic referèndum "tal i com diu Montilla que els catalans ja ens autodeterminem cada quatre anys". El metge ha tret la seva professió per a il·lustrar la situació: Els catalans hem patit durant molt temps "il·lusions òptiques" i alguns polítics volen transformar aquestes il·lusions en "al·lucinacions" com el "concert econòmic" o "l'Espanya federal" o el "referèndum". "O són al·lucinacions o directament són mentida" ha reblat.
Després de repassar el dèficit fiscal de Catalunya, Carretero ha advertit que els pressuposts d'enguany suposaran afegir 10.000 milions al deute acumulat de 40.000 milions d'euros. "Com tot segueixi així, en 2 o 3 anys, o Espanya o la Unió Europea ens faran tancar la Generalitat" ha alertat el líder reagrupat. A més, ha recordat que després de la sentència de l'Estatut l'acció d'Espanya s'ha tornat més virulenta i han deixat enrere "el temps de la tolerància". Les sentències contra la llengua així ho demostren segons el líder de Reagrupament.
Carretero adverteix que la Generalitat «haurà de tancar en dos anys si seguim així»
El presidenciable de Reagrupament dedica el primer dia de campanya al Bages
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de novembre de 2010 a les 23:19
Et pot interessar
-
Política Sant Fruitós estrena nova identitat corporativa amb un escut municipal simplificat
-
Política ERC Bages defensa el model d'immersió lingüística amb mocions coordinades als ajuntaments
-
Política Manresa planta cara a «Mundo Deportivo» per una notícia de clickbait feta amb IA
-
Política El cicle Junts s'explica arriba al Bages amb una trobada a Manresa
-
Política Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza
-
Política Súria commemora l'Onze de Setembre amb la pujada a la Torre i un manifest per la cohesió