Convergència i Unió i Unitat per Castellnou han demanat un ple extraordinari de l'Ajuntament del municipi per adherir-se a l'Associació de municipis per la independència.
Després que l'alcalde de Castellnou no va voler incloure al ple ordinari de l'Ajuntament del 15 de desembre la moció d'adhesió a l'associació de municipis per la independència presentada pel portaveu d'Unitat per Castellnou, Joan Albert Pons, al•legant que estava fora de termini i voler deixar fora la votació votant el grup majoritari al ple del PSC contra la urgència de la moció. Tant CiU com UxC han decidit demanar un ple extraordinari, que s'haurà de realitzar dintre dels 4 dies següents a la petició, que s'ha realitzat aquest 19 de desembre.
Aquesta convocatòria extraordinària ve motivada per la dinàmica que està generant l'entitat municipis per la independència, que va aprovat el 14 de desembre de 2011, els seus estatuts fundacionals en els quals hi han participat els 155 municipis constituents i 1.300.000 ciutadans, entre els quals hi ha una vintena de capitals de comarca i una capital de demarcació, Girona.
Castellnou celebrarà un ple extraordinari per la independència
Política
CiU i Unitat per Castellnou han presentat la proposta d'adhesió als Municipis per la Independència després que no entrés en el darrer ple ordinari
ARA A PORTADA
-
Política Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones Pere Fontanals
-
Política Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Cardona reivindica els seus orígens en una Festa Major amb més de quaranta actes Pere Fontanals
-
Política Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
Publicat el
19 de desembre de 2011 a
les 19:09
Et pot interessar
-
Política
Sílvia Orriols crema durant la Festa Major Alternativa de Manresa
-
Política
El ple de Moià aprova l'ampliació de l'escorxador i la instal·lació de la planta de biogàs
-
Política
Moià celebrarà aquest dimecres el ple sobre el polígon d'El Prat ajornat per un ciberatac
-
Política
Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025
-
Política
El Sector Vermell reclama agilitzar les millores a l'estadi del Congost
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
