Candidat de CiU al barri de la Pujada Roja, El Guix i Cots. Foto: CiU
El passat dimecres 11 de maig, la candidatura de CiU va ser per segona vegada al barri de la Pujada Roja, El Guix i Cots de Manresa per poder continuar escoltant les queixes i propostes dels veïns que hi viuen.
Aquesta segona visita al barri és conseqüència del debat del FAVM del passat 6 de maig a la Casa Lluvià de Manresa. En el debat, els veïns van exposar les diverses mancances del barri i CiU els va prometre que hi tornaria a anar.
Els representants veïnals van manifestar a la candidatura de CiU Manresa la seva preocupació per la manca d'una marquesina d'autobús al barri en direcció Sant Fruitós-Berga.
La candidatura, acompanyada dels veïns, també va visitar l'edifici de les antigues escoles del Guix que s'utilitza com a biblioteca i centre d'activitats de veïnat ja que té greus problemes de goteres i de manteniment en general.
També es va poder constatar els problemes de manteniment de les zones enjardinades de davant els pisos.
CiU repeteix visita al barri de la Pujada Roja, El Guix i Cots
Els veïns del Guix reclamen una marquesina d'autobús en direcció Berga i el manteniment adequat de l'edifici de les antigues escoles
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de maig de 2011 a
les 21:53
Et pot interessar
-
Política
El ple de Manresa referma el compromís amb el bon tracte a la infància
-
Política
«Jugueu brut»: forta enganxada entre la CUP i Junts al ple de Manresa pels actes vandàlics del 8-M
-
Política
El ple de Manresa aprova una moció de la USTEC de suport a la vaga educativa
-
Política
Expulsen la regidora de Vox del ple de Manresa
-
Política
Vox recorre als tribunals la zona de baixes emissions de Manresa
-
Política
Fem Manresa torna a reclamar la creació del Servei d'Atenció a Homes per prevenir violències masclistes
