El moviment independentista pretén acompanyar les primeres 24 hores de vaga de fam que Jordi Sànchez i Jordi Turull han iniciat aquest dissabte al centre penitenciari els Lledoners a partir d'aquest dissabte a les 7 de la tarda, i fins a la salutació del Joan Bonanit de diumenge al vespre.
La intenció és fer una cassolada contínua aquest dissabte a partir de les 7 de la tarda fins a que Joan doni la bona nit als presos i que a continuació doni inici l'acampada que s'allargarà fins al matí. Diumenge al migdia hi haurà com sempre la trobada a Lledoners, i la convocatòria s'allargarà fins al vespre de diumenge quan Joan Bonanit torni a fer la seva tradicional salutació.
Cal recordar que l'advocat i el metge de Jordi Sànchez i Jordi Turull han anunciat aquest dissabte que els dos presos polítics inicien una vaga de fam indefinida fins que el Tribunal Constitucional no es pronunciï sobre els vuit recursos que tenen presentats, alguns d'ells des de fa més d'un any.
En el seu escrit, els presos denuncien que el Tribunal Constitucional demora la resposta per bloquejar el recurs als tribunals internacionals.
Crida independentista a acampar 24 hores a Lledoners en solidaritat amb la vaga de fam de Sànchez i Turull
Aquest dissabte a les 7 de la tarda començaran fent una cassolada cada deu minuts fins a la salutació del Joan Bona Nit i després faran nit i diumenge al costat de la presó
ARA A PORTADA
-
Del Bloody Mary al coulant: el tomàquet inspira el sopar de temporada d'estiu a Manresa Pere Fontanals
-
-
«He arribat a un punt de bloqueig mental: ja no podia continuar exercint el lideratge» Pere Fontanals
-
-
Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals Pere Fontanals

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 01 de desembre de 2018 a les 17:15
Actualitzat el 01 de desembre de 2018 a les 21:52
Et pot interessar
-
Política Contra el formigó, més arbrat
-
Política ERC Bages celebra que el Govern aposti pel desdoblament de la C-55 aprofitant el traçat actual
-
Política Comencen les obres d'urgència per substituir tot el cablejat elèctric a Pineda de Bages
-
Política El ple rebutja la proposta per construir un pavelló nou per al Baxi Manresa
-
Política Unitat per aconseguir la cessió del convent de les Caputxines a Manresa
-
Política Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa