CUP Navarcles farà públic qui encapçalarà la seva llista a les properes eleccions municipals aquest divendres. L'acte de presentació serà a 2/4 de 8 del vespre al seu local de campanya (C/Nou, 28), un espai que aprofitaran per inaugurar el mateix dia. L'acte hi participaran els regidors de la CUP a l'Ajuntament de Navarcles, Aleix Solé i Eva Subirana, que faran un balanç dels darrers 3 anys al consistori. Alhora, presentaran els eixos bàsics de la campanya electoral amenitzat amb música i pica-pica.
Tot i que la CUP inaugurarà divendres el seu local de campanya, dissabte passat ja va obrir les seves portes per iniciar el cicle de jornades participatives obertes a tots els veïns. En la seva primera trobada, la formació política va recollir fins a 30 propostes sobre temes de Cultura, Educació i Festes que serviran per elaborar el projecte de municipi que volen els navarclins. Les properes sessions seran el dissabte 23 de març, per a abordar els reptes d'esports, joventut i feminisme, i el dissabte 6 d'abril per parlar de comerç i turisme, gent gran i espai públic.
CUP Navarcles presentarà el cap de llista a les municipals aquest divendres
La formació política també inaugurarà el local de campanya que ha obert al número 28 del carrer Nou
Ara a portada
-
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el 14 de març de 2019 a les 18:57
Actualitzat el 14 de març de 2019 a les 19:58
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa
-
Política Aloy a Bacardit: «Ja sé que no li agrado gens, però jo també l'he d'aguantar»