CUP Navarcles farà públic qui encapçalarà la seva llista a les properes eleccions municipals aquest divendres. L'acte de presentació serà a 2/4 de 8 del vespre al seu local de campanya (C/Nou, 28), un espai que aprofitaran per inaugurar el mateix dia. L'acte hi participaran els regidors de la CUP a l'Ajuntament de Navarcles, Aleix Solé i Eva Subirana, que faran un balanç dels darrers 3 anys al consistori. Alhora, presentaran els eixos bàsics de la campanya electoral amenitzat amb música i pica-pica.
Tot i que la CUP inaugurarà divendres el seu local de campanya, dissabte passat ja va obrir les seves portes per iniciar el cicle de jornades participatives obertes a tots els veïns. En la seva primera trobada, la formació política va recollir fins a 30 propostes sobre temes de Cultura, Educació i Festes que serviran per elaborar el projecte de municipi que volen els navarclins. Les properes sessions seran el dissabte 23 de març, per a abordar els reptes d'esports, joventut i feminisme, i el dissabte 6 d'abril per parlar de comerç i turisme, gent gran i espai públic.
CUP Navarcles presentarà el cap de llista a les municipals aquest divendres
La formació política també inaugurarà el local de campanya que ha obert al número 28 del carrer Nou
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de març de 2019 a
les 18:57
Actualitzat el
14 de març de 2019 a les
19:58
Et pot interessar
-
Política
Albert Dalmau aborda a Cardona els reptes d'habitatge, nucli històric i ocupació
-
Política
Sant Fruitós destinarà gairebé un milió d'euros a amortitzar deute
-
Política
Junts reclama un pla de xoc per revertir la degradació de les zones verdes de Manresa
-
Política
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei
-
Política
Santpedor reclama 46.000 euros a Ampans per incompliments en el servei de recollida de residus
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
