CUP Navarcles farà públic qui encapçalarà la seva llista a les properes eleccions municipals aquest divendres. L'acte de presentació serà a 2/4 de 8 del vespre al seu local de campanya (C/Nou, 28), un espai que aprofitaran per inaugurar el mateix dia. L'acte hi participaran els regidors de la CUP a l'Ajuntament de Navarcles, Aleix Solé i Eva Subirana, que faran un balanç dels darrers 3 anys al consistori. Alhora, presentaran els eixos bàsics de la campanya electoral amenitzat amb música i pica-pica.
Tot i que la CUP inaugurarà divendres el seu local de campanya, dissabte passat ja va obrir les seves portes per iniciar el cicle de jornades participatives obertes a tots els veïns. En la seva primera trobada, la formació política va recollir fins a 30 propostes sobre temes de Cultura, Educació i Festes que serviran per elaborar el projecte de municipi que volen els navarclins. Les properes sessions seran el dissabte 23 de març, per a abordar els reptes d'esports, joventut i feminisme, i el dissabte 6 d'abril per parlar de comerç i turisme, gent gran i espai públic.
CUP Navarcles presentarà el cap de llista a les municipals aquest divendres
La formació política també inaugurarà el local de campanya que ha obert al número 28 del carrer Nou
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de març de 2019 a
les 18:57
Actualitzat el
14 de març de 2019 a les
19:58
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
