El Consell Comarcal del Bages valora en positiu l'ampliació de les bonificacions a tot el tram de la C-16 aprovades per la Generalitat aquest dimarts. El Consell recorda que va traslladar aquesta petició fa un any i celebra que s'escolti la veu del territori finalment. El president del Consell Comarcal del Bages, Agustí Comas, ha explicat aquesta tarda que s'estarà molt pendent del compliment de les previsions anunciades pel secretari d'Infraestructures i Mobilitat de la Generalitat, Ricard Font, al Consell Comarcal. Font ha anunciat que esperen que 2.500 vehicles diaris nous deixin de circular per la C-55 i ho facin per la C-16. En la trobada aquesta tarda a la seu del Consell Comarcal també han participat representants dels Consells Comarcals del Berguedà i el Solsonès.
Pressió per a l'alliberament
El Consell Comarcal continua reivindicant l'alliberament total de la C-16 com a objectiu final del territori, més enllà de les mesures que es van adoptant durant els darrers mesos per part de la Generalitat. El Consell, a més, demana que les mancances en matèria de mobilitat al territori s'afrontin des d'un punt de vista global i que resolguin les deficiències del transport per carretera, però també ferroviari.
Servei de bus deficient
En el marc de la trobada amb el secretari d'Infraestructures i Mobilitat, Ricard Font, i el director general de Carreteres, Xavier Flores, el Consell Comarcal ha reiterat les queixes del servei de bus de la línia Manresa-Barcelona, que actualment presta l'empresa Hispano Igualadina.
Finalment i a petició del Consell Comarcal del Bages i del propi Consell d'Alcaldes durant el mes de gener es mantindrà una trobada amb el conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Josep Rull , per analitzar les mesures implementades els darrers mesos i les necessitats del territori en matèria de mobilitat i medi ambient.
El Consell Comarcal valora en positiu l'ampliació de les bonificacions a l'autopista
El Consell estarà a l'expectativa perquè es compleixin les previsions del Govern, que preveu que 2.500 nous vehicles viaris deixin d'utilitzar la C-55
ARA A PORTADA
-
Ramon Bacardit denuncia per delicte d'odi els cartells apareguts durant la Fira de l'Aixada Pere Fontanals
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
La 146a trobada d'Aturem les Guerres a Manresa centra el debat en el conflicte a l'Iran Pere Fontanals
-
Publicat el
27 de desembre de 2016 a
les 19:59
Et pot interessar
-
Política
Sant Joan redueix un 57% el rebuig en la primera setmana amb el porta a porta
-
Política
La CUP inicia a Manresa la campanya Ara parla el País amb una enquesta popular
-
Política
Les Escodines acollirà el 12 de març la propera jornada de L'alcalde als barris
-
Política
El Bages i el Moianès concentren 84,6 milions als pressupostos: consulta les inversions
-
Política
Sant Vicenç de Castellet aprova la nova comissaria amb una inversió de 616.000 euros
-
Política
La consellera Núria Parlon visita Sant Joan de Vilatorrada per tractar qüestions de seguretat
