El Govern ha aprovat aquest dimarts el decret de reestructuració del Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació (DARP) amb el qual es crea la nova direcció del cos dels agents rurals, que deixa de ser una subdirecció de la Direcció General de Forests. També es potencien les polítiques forestals i cinegètiques que depenen d'aquesta Direcció General, que passa a anomenar-se Direcció General d'Ecosistemes Forestals i Gestió del Medi. A resultes d'aquest canvi organitzatiu, es crea la figura de director general del cos d'agents rurals, càrrec que ocuparà el vigatà Marc Costa, llicenciat en Dret i Ciències Polítiques, diplomat en Ciències Empresarials i especialitzat en polítiques públiques de seguretat. És membre del cos de mossos d'esquadra i ha treballat també com a advocat.
Desplegament dels serveis territorials a la Catalunya Central
El Decret aprovat aquest dimarts preveu també el desplegament dels Serveis Territorials del DARP a la Catalunya Central, amb seu a Vic, que fins ara estaven assumits pels Serveis Territorials de Barcelona. Concretament, es despleguen tres noves seccions: la de ramaderia i sanitat animal, la de gestió d'ajuts i desenvolupament rural, i la de boscos i recursos forestals.
Amb aquest desplegament s'aconseguirà apropar l'Administració als ciutadans d'aquestes comarques i millorar-ne l'atenció i els serveis que se'ls ofereix.
El Departament d'Agricultura es continua desplegant a la Catalunya Central
Política
Es descentralitzen de Barcelona tres noves seccions: la de ramaderia i sanitat animal, la de gestió d'ajuts i desenvolupament rural, i la de boscos i recursos forestals
ARA A PORTADA
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
-
Successos Tallen el carrer Vilanova de Manresa mentre es valora el risc d'esfondrament d'un edifici Pere Fontanals
-
-
Política Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa Pere Fontanals
-
Política Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat Pere Fontanals
Publicat el
02 de maig de 2017 a
les 21:22
Actualitzat el
02 de maig de 2017 a les
21:33
Et pot interessar
-
Política
ERC Sant Fruitós retreu que el gimnàs del Pla del Puig arribi amb dos anys de retard
-
Política
Endavant crea el primer nucli de l'organització al Moianès
-
Política
Junts per Manresa reclama revisar els contenidors massa a prop dels habitatges per prevenir incendis
-
Política
«Manresa no pot assumir més gent que necessita assistència social»
-
Política
Manresa en Comú rebutja el «racisme» pel crim de Vilajosana i reclama un model de seguretat transversal
-
Política
Junts dona el tret de sortida a la precampanya de Manresa en l'acte de balanç del tercer any de mandat
