La consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs, ha anunciat aquest divendres la convocatòria de 2.700 noves places públiques. Són de reposició, la majoria per a col·lectius prioritaris, és a dir, per cobrir els buits deixats per persones que s'han jubilat o que han deixat la funció pública. La mateixa Borràs ha reconegut en declaracions a la Xarxa que hi ha un "compromís" amb els Mossos d'Esquadra i que una partida important anirà cap aquí.
També es prioritzarà el personal relacionat amb l'acció social. El Govern ja va anunciar l'estiu passat una convocatòria de 1.230 places, la primera que feia després de la crisi.
"Sabem que després d'uns quants anys sense oferta pública hi ha demanda per part de tots els departaments, però caldrà ajustar aquestes 2.700 places", ha apuntat Borràs, que ha indicat que ara s'està parlant amb totes les conselleries per establir prioritats.
El Govern anuncia la convocatòria de 2.700 places públiques
Política
Els llocs són de reposició per a col·lectius prioritaris, principalment Mossos d'Esquadra i personal relacionat amb l'acció social
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de febrer de 2016 a
les 20:33
Et pot interessar
-
Política
Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes
-
Política
El ple de Moià aprova l'ampliació de l'escorxador i la instal·lació de la planta de biogàs
-
Política
Moià celebrarà aquest dimecres el ple sobre el polígon d'El Prat ajornat per un ciberatac
-
Política
Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025
-
Política
El Sector Vermell reclama agilitzar les millores a l'estadi del Congost
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
