Aquest dijous dia 19 de maig en un auditori de l'escola de música ple, al complex Cal Sitges d'Artés, es va celebrar l'acte final de campanya del Grup Unitari d'Artés – Acord Municipal, que sota el lema "Gent valenta amb experiència i transparència" i amb la cançó del grup Lexus "Endavant" com a himne, va presentar el programa del grup, a més de les persones que componen la llista. En l'acte parlaren 6 de les 7 primeres persones de la llista i exposaren la història del grup, una valoració dels quatre anys passats a la oposició i l'explicació dels 15 punts clau del seu programa electoral.
Finalment, el candidat i president del Consell Comarcal del Bages Josep Candàliga, va acabar fent una valoració general del treball dut a terme i demanant el vot pel Grup unitari. Dins de l'acte també va participar l'alcaldessa de Santpedor i diputada al Parlament de Catalunya per Esquerra Republicana Laura Vilagrà, on durant la seva intervenció va recomanar votar la llista del GUA, per les persones que la composen i sobretot va recalcar la gran capacitat de treball del seu cap de llista. L'acte va acabar amb una mica de piscolabis i cava per celebrar el final de campanya, respondre i compartir dubtes amb els assistents i desitjar-se sort pel diumenge.
El Grup Unitari d'Artés omple l'Auditòri de l'Escola de Música
En l'acte de cloenda de campanya celebrat el passat dijous
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de maig de 2011 a
les 22:49
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
