El PDECat no presentarà candidatura a Manresa a les eleccions municipals de maig de 2023, però tampoc anirà al costat de Junts per Manresa, segons ha explicat la presidenta comarcal del partit, Ivet Castaño, al programa Barra Lliure, de Ràdio Manresa i Canal Taronja. Segons han anunciat, el seu vot anirà pel candidat de la nova formació Impulsem, una formació d'independents que anirà encapçalada per l'empresari Joan Vila.
Castaño ha anunciat aquest dijous a la tertúlia que demanarien el vot per a Joan Vila, el recentment anomenat candidat d'aquest partit de nova creació, que asseguren no sentir-se representats per les formacions presents al consistori manresà. Vila és membre del comitè executiu de Pimec a Barcelona i vicepresident d'aquesta patronal a la Catalunya Central. Treballa en el sector del comerç ciclista amb establiments a al Bages i a Osona.
[noticia]102054[/noticia]
El PDECat no es presentarà a les eleccions municipals de Manresa el 2023
La seva presidenta comarcal, Ivet Castaño, ha assegurat al programa "Barra Lliure" de Ràdio Manresa i Canal Taronja que faran campanya per a la nova formació Impulsem, liderada per Joan Vila
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de març de 2022 a
les 13:08
Actualitzat el
18 de març de 2022 a les
13:14
Et pot interessar
-
Política
Jéssica Albiach dona suport a la plataforma Per un Moià Viu contra l'ampliació de l'escorxador
-
Política
La Mion-Puigberenguer serà la protagonista de l'onzena jornada de L'Alcalde als Barris
-
Política
Romero inicia a Manresa una gira territorial per defensar el nou model de finançament
-
Política
L'arxivament de la denúncia sobre l'escorxador de Moià sacseja la consulta del polígon del Prat
-
Política
La CUP obre a Manresa el debat sobre l'estratègia nacional amb el cicle «Construïm el país»
-
Política
Alcaldes, entitats i empresaris del Bages exigeixen la gratuïtat de la C-16 durant la crisi de Rodalies
