"He vingut a Manresa passant per la C-55 per veure com ha canviat amb les obres", ha dit d'inici el portaveu adjunt del PP al Parlament, Santi Rodríguez, als mitjans. "Estic convençut que amb aquestes obres es reduiran els accidents, però han convertit la via en una ratera, sense vorals, sense possibilitats de maniobrar en cas d'accident o avaria", ha continuat. Santi Rodríguez ha estat aquest dilluns a la tarda a Manresa on s'ha reunit amb càrrecs del PP al Bages per debatre, sobretot, del desdoblament de la C-55, de les "cargoleres" de l'Escola Valldaura i de la "difícil" situació que viu el partit amb els casos de corrupció que es van coneixent.
Sobre la C-55, Rodríguez ha demanat al govern de la Generalitat "que no abandoni" la proposta de desdoblament que va presentar el PP. "Sabem que són moments econòmicament difícils", però cal "que no es desestimi el desdoblament". Seguint amb la connexió del Bages amb Barcelona, Rodríguez ha valorat "l'esforç que s'ha fet per oferir descomptes a la C-16 fins a Sant Vicenç", però considera que és una mesura "insuficient". En aquest sentit ha demanat al conseller de Territori, Josep Rull, que "igual que és molt valent a l'hora d'exigir a l'estat l'alliberament de la A-2 i la A-7", reivindicacions amb les que el PP de Catalunya hi està d'acord, ha assegurat, "la Generalitat també tingui la valentia d'adoptar mesures similars a la C-16, que depèn de la seva gestió".
Sobre les "cargoleres" a l'escola Valldaura, Rodríguez ha demanat "un esforç" a la Generalitat per millorar-ne la situació, tot i entendre "els moments econòmicament difícils que passa, a l'igual que altres administracions". "Però hi ha situacions que no es poden deixar de banda" i per això el PP insistirà en el Parlament en la necessitat d'adequar l'escola Valldaura.
Finalment, el tercer motiu de la visita és "animar i engrescar els companys" per continuar el projecte del PP "en un moment en que reconeixem que és difícil" pels nombrosos casos de corrupció que estan apareixent, que "tot i que tots els casos són de fora de Catalunya" també afecten al PP d'aquí.
El PP demana a la Generalitat «que no abandoni» el desdoblament de la C-55
El diputat Santi Rodríguez ha demanat des de Manresa al conseller Rull que "igual que és molt valent a l'hora d'exigir a l'estat l'alliberament de la A-2 i la A-7", que faci el mateix amb la C-16 que és competència de la Generalitat

- El diputat del PP Santi Rodríguez, a la dreta, parla amb Jaume Mira, José Luís Javaloyes i Domingo Beltrán -
- Pere Fontanals
Ara a portada
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
Publicat el 15 de febrer de 2016 a les 18:23
Actualitzat el 15 de febrer de 2016 a les 22:49
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs