El PSC de Sant Fruitós va presentar divendres la seva candidatura per a les eleccions municipals en un clima on no es va poder ocultar "la tristesa" per la mort d'Alfredo Pérez Rubalcaba.
L'acte va començar amb un minut de silenci, i va seguir amb la intervenció del primer secretari de la XI Federació dels socialistes, Cristòfol Gimeno, la presentació dels membres de la candidatura i va tancar l'acte la intervenció de la cap de llista, Cristina Múrcia, que va mostrar l'esperança de continuar els bons resultats obtinguts el passat 28 d'abril en els comicis al Congrés.
ARA A PORTADA
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions Pere Fontanals
Publicat el
11 de maig de 2019 a
les 20:15
Actualitzat el
11 de maig de 2019 a les
20:20
Et pot interessar
-
Política
ERC Sant Fruitós reclama de nou explicacions per l'avaria de la climatització de la residència
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
-
Política
La societat civil de Manresa farà pinya en la dissetena Marxa de Torxes per la Independència
-
Política
Vox busca i no troba a Manresa el seu bocí de pastís per la indignació: només 12 persones a la seva concentració
