El president del grup municipal del PSC a l'Ajuntament de Manresa, Felip González, ha qualificat de "despropòsit" la foto que Valentí Junyent s'ha fet rebent el requeriment de l'Audiència Nacional de mans d'un mosso i que acompanya la nota que recull el web municipal. González considera "lamentable l'ús partidista" amb que, segons el seu criteri, "tot indica" que s'ha difós la fotografia.
L'Audiència Nacional, a través del cos de Mossos d'Esquadra, ha sol·licitat informació i documentació a l'Ajuntament en relació a la proposició que es va aprovar en ple de suport a la resolució I/IX del Parlament de Catalunya, com ara la confirmació que l'esmentada proposició va ser aprovada, l'acta de celebració del ple, les gravacions del mateix, o bé que s'especifiqui si la proposició faculta l'alcalde per dur-la a terme executant els actes pertinents.
Sobre aquest aspecte, González aclareix que, tot i que el PSC no només no es va voler absentar de la sala aquell dia durant el debat de la proposició -com sí que va fer C's-, sinó que hi va votar en contra, "hem de dir, d'igual manera que al PSC de Manresa rebutjaria qualsevol conseqüència judicial que aquella votació li pugui comportar a Valentí Junyent o a qualsevol regidor o regidora que la va votar afirmativament". "Creiem que la resolució aprovada no deia res que, en la nostra opinió, es pugui considerar il·legal", conclou.
ARA A PORTADA
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
-
-
Societat El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars Redacció
-
Política El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català Pere Fontanals
-
Esports Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet Pere Fontanals
Publicat el
02 de març de 2016 a
les 21:22
Actualitzat el
02 de març de 2016 a les
21:26
Et pot interessar
-
Política
Cardona reclama a Illa suport per rehabilitar el nucli antic, impulsar habitatge i atraure empreses
-
Política
Sant Joan de Vilatorrada reclama retirar el Plater per protegir Collbaix i el sòl agrícola
-
Política
El ple de Manresa aprova reforçar la seguretat i dignificar el passatge Sorribes
-
Política
Niubó visita Sant Fruitós i aborda amb l'Ajuntament les necessitats educatives del municipi
-
Política
Junts topa amb els veïns en demanar la recuperació de l'antic camp de futbol de Sant Pau
-
Política
El ple de Manresa blinda la Festa Major Alternativa
